کد خبر: ۱۲۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - 25 February 2018
قیمت خودروهای وارداتی در بازار روندی نزولی در پیش گرفته به طوری که شاهد افت ۷ میلیون تومانی قیمت سانتافه، کاهش ۴ میلیون تومانی قیمت سراتو و همچنین افت ۳ میلیون تومانی قیمت تلیسمان و کولئوس هستیم.
 بانكداري ايراني قیمت خودروهای وارداتی در بازار روندی نزولی در پیش گرفته به طوری که شاهد افت ۷ میلیون تومانی قیمت سانتافه، کاهش ۴ میلیون تومانی قیمت سراتو و همچنین افت ۳ میلیون تومانی قیمت تلیسمان و کولئوس هستیم.

به گزارش فارس، قیمت خودروهای وارداتی که طی ماه‌های اخیر رشد شتابانی گرفته بود، حالا با فروکش کردن خرید مشتریان، افت قیمت دلار و بحث‌های مطرح شده مبنی بر احتمال کاهش تعرفه واردات خودرو، روندی نزولی را در پیش گرفته و شاهد کاهش قیمت برخی خودروها هستیم.

بر این اساس، قیمت سوناتا 2017 با کاهش 2 میلیون تومانی نسبت به هفته گذشته به 210 میلیون تومان رسیده است. سانتافه 2017 نیز افت قیمت 7 میلیون تومانی را تجربه کرده و این روزها در بازار با نرخ 303 میلیون تومان معامله می‌شود.

در مورد سراتو 2017 نیز باید به کاهش 4 میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار اشاره کنیم که حالا با قیمت 190 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. طی روزهای اخیر قیمت النترا، تلیسمان و کولئوس نیز افت 3 میلیون تومانی را تجربه کرده است.

جدول قیمت خودروهای خارجی در بازار امروز به شرح زیر است:


جدول قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز نیز به شرح زیر است:

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: