کد خبر: ۱۲۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - 09 February 2018
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه تن و 320 کیلوگرم مواد مخدر در 2 عملیات غافلگیرانه پلیس استان کشف و پنج قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.
بانكداري ايراني  فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه تن و 320 کیلوگرم مواد مخدر در 2 عملیات غافلگیرانه پلیس استان کشف و پنج قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز پنجشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان، در چند روز گذشته از فعالیت یک باند بزرگ باخبر شدند که قصد داشتند به صورت مسلحانه مقادیر زیادی موادمخدر را از مناطق شرقی به استان های مرکزی کشور انتقال دهند. 
وی افزود: اعضای این باند مسلح در حالی که با سه دستگاه خودرو اقدام به جا به جایی مواد مخدر می کردند، توسط پلیس شناسایی شدند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان با مشاهده یگان های عملیاتی پلیس با انجام حرکات مخاطره آمیز قصد فرار داشتند که با سرعت عمل ماموران متوقف و سرنشینان این خودروها بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند. 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت پنج قاچاقچی حرفه ای دستگیر، سه قبضه سلاح کلاشینکف و 2 قبضه سلاح کلت کمری به همراه 2 تن و 780 کیلوگرم تریاک کشف شد. 
سردار قنبری با اشاره به درگیری مسلحانه دیگری در عملیات ضربتی ماموران پلیس مهرستان علیه قاچاقچیان، اظهار کرد: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح مواد مخدر، یک دستگاه خودرو پژو 405 متعلق به این باند در منطقه آشار شناسایی شد. 
وی افزود: اعضای این باند مسلح که تصور نمی کردند توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی شوند، پس از برخورد با کمین یگان های عملیاتی و تکاوران پلیس با آنان درگیر شدند اما به خاطر آتش پرحجم ماموران خودرو حامل موادمخدر را رها و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از صحنه درگیری فرار کردند. 
وی تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ماموران در بازرسی از خودرو، 540 کیلوگرم تریاک را که به صورت ماهرانه ای در کف وسیله نقلیه جاسازی شده بود کشف کردند. 
به گزارش ایرنا، استان سیستان و بلوچستان با گستره 187 هزار و 502 کیلومتر مربع پهناورترین استان کشور است که بیش از یک هزار و 400 کیلومتر مرز زمینی و دریایی با کشورهای افغانستان و پاکستان دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: