کد خبر: ۱۲۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - 04 February 2018
از سوی دو تشکل برگزارکننده نمایشگاه کتاب «محمدمهدی داوودی‌پور و یحیی دهقانی» برای معاونت اجرایی نمایشگاه سی و یکم کتاب به «کمیته منتخب شورای سیاست‌گذاری برای نمایشگاه کتاب تهران» معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، هنوز هم بحث داغ معاون اجرایی نمایشگاه و رایزنی‌ا پیرامون انتخاب این فرد ادامه دارد.

شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب هفته گذشته «کمیته منتخب شورای سیاست‌گذاری برای نمایشگاه کتاب تهران» را تشکیل داد تا آقایان علی اکبر اشعری، مهدی فیروزان و فریدون عموزاده خلیلی در صورت به نتیجه نرسید مواردی در شورای برنامه ریزی و اجرایی صنف نسبت به اتخاذ تصمیم اقدام کند.

از سوی دیگر هم از طرف دو اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران آشنا ابتدا 4 نفر به نام‌های هومان حسن پور و محمد مهدی داوودی‌پور از سوی آشنا و یحیی دهقانی و سیدعباس حسینی‌نیک از سوی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران انتخاب شدند، اما در نهایت دو نفر به کمیته مربوطه برای تصدی معاون اجرایی نمایشگاه معرفی شدند؛ «داوودی پور و دهقانی» یکی از آشنا و دیگران از اتحادیه ناشران تهران.

با توجه به زمان اندک باقی مانده تا نمایشگاه کتاب بزودی طی امروز و فردا معاون اجرایی نمایشگاه معرفی خواهد شد. در حال حاضر فیروزان از اعضای کمیته منتخب در حال مذاکره با افراد است تا نامی به شورای سیاستگذاری نمایشگاه معرفی شود و تفاهمی صورت گیرد.

از جانب دیگر شنیده می‌شود نام محمود آموزگار هم برای معاونت اجرایی از سوی آشنا مدنظر است باید دید آیا اتفاق نظر روی دو نام معرفی شده خواهد بود و یا آموزگار گزینه جدید برای آشناست. 


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: