کد خبر: ۱۲۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - 25 January 2018
حسن نیا گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده سالانه افزون بر 80 هزار میلیارد ریال برای نگهداری جاده‌ها، رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز راه‌ها در سطح کشور نیاز است.
بانكداري ايراني -حسن نیا گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده سالانه افزون بر 80 هزار میلیارد ریال برای نگهداری جاده‌ها، رفع و اصلاح نقاط حادثه خیز راه‌ها در سطح کشور نیاز است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان عبدالهاشم حسن نیا  اظهار داشت: مجموع اعتبارات حوزه راهداری در سراسر کشور در سال جاری افزون بر 25 هزار میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: از این میزان اعتبار در سال جاری کمتر از 20 درصد آن تاکنون تخصیص داده شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: افزون بر 6 ونیم میلیون تن آسفالت در 10 ماه گذشته سال جاری برای لکه گیری جاده‌های کشور در استان‌های مختلف استفاده شده است.

حسن نیا ادامه داد: این میزان آسفالت استفاده شده حدود 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی کمبود اعتبار را دلیل اصلی کاهش آسفالت در سطح جاده‌های کشور ذکر کرد.  

حسن نیا به همراه داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز چهارشنبه برای بازدید و بررسی وضعیت راه‌های کهگیلویه و بویراحمد با دعوت استاندار به این استان سفر کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در بازدید میدانی از برخی جاده‌ها و طرح‌های راهسازی، وضعیت ایمنی راه‌های این استان را پایین دانست و گفت: برای رفع نقاط حادثه خیز و افزایش سطح ایمنی جاده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات لازم پیش بینی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز میزان اعتبار لازم برای اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز در این استان را افزون بر 2 هزار میلیارد ریال ذکر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: