کد خبر: ۱۲۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - 19 December 2017
به تمام مستأجران مناطق زلزله زده کرمانشاه 5 میلیون تسهیلات بلاعوض و 10 میلیون تسهیلات قرض الحسنه و 2 میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی پرداخت می شود .
 بانكداري ايراني -  حسین خانی گفت: به تمام مستأجران مناطق زلزله زده کرمانشاه ۵ میلیون تسهیلات و ۲ میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی پرداخت می‌شود.

حسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان و مسوول ستاد معین در شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  به تمام مستأجران مناطق زلزله زده کرمانشاه 5 میلیون تسهیلات بلاعوض و 10 میلیون تسهیلات قرض الحسنه و 2 میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی پرداخت می شود .

وی افزود: کانکس تنها به مالکان واحدهایی که صد در صد بر اثر زلزله تخریب شده اند، پرداخت می شود.

حسین خانی تصریح کرد: مستأجران شهر سر پل ذهاب بسیار زیادند و در همین خصوص مالکان باید همراه با مستأجر برای تشکیل پرونده به ستادهای معین بنیاد مسکن مراجعه کنند.

وی در ادامه بیان کرد: به دلیل آنکه مستأجران در این مناطق، ملکی ندارند که بخواهند در آنجا کانکس نصب شود، بنابراین باید  برای اقامت ، به شهر یا روستاهای اطراف مناطق زلزله زده مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان با بیان اینکه 3 هزار و 500 واحد مسکونی در شهرستان سر پل ذهاب صد در صد تخریب شده است، گفت: مستأجران  با رضایت کامل برای اجاره نشینی به شهر و یا روستاهای اطراف مراجعه کرده اند.

وی یادآور شد: هزار و 900 نفر تا به امروز برای تشکیل پرونده و جهت دریافت تسهیلات مراجعه کرده اند.

مسوول ستاد معین شهرستان سرپل ذهاب در خاتمه گفت: تسهیلات برای کسانی که واحدهای آنها خسارت جزئی دیده اند در حال پرداخت است و مستأجران این واحدها پس از تعمیرات در همان ملک، ساکن خواهند شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: