کد خبر: ۱۱۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - 11 November 2017
معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن انتخاب پیمانکار فاز ۳ توسعه بندر شهید رجایی تا سه ماه آینده خبر داد.

بانكداري ايراني - معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن انتخاب پیمانکار فاز ۳ توسعه بندر شهید رجایی تا سه ماه آینده خبر داد.

به گزارش  تسنیم، محمدرضا الهیار در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش تسنیم در خصوص آخرین وضعیت فاز توسعه بندر شهیدرجایی اظهار کرد: بندر شهیدرجایی یکی از بزرگترین بنادر تجاری کشور است که فاز 3 توسعه آن در مرحله نهایی برای انتخاب پیمانکار قرار دارد.

وی با بیان اینکه در قالب این فاز قرار است حوضچه سوم بندر شهید رجایی احداث شود، تصریح کرد: این حوضچه ظرفیت پهلوگیری کشتی‌هایی با تناژ 18 هزار و 400 TEU را دارد. 

الهیار همچنین با اشاره به اینکه قرار است در فاز 3 توسعه بندر شهیدرجایی 1400 متر اسکله ساخته شود، تصریح کرد: اسناد مناقصه این پروژه نهایی شده و در حال ارزیابی کیفی هستیم.

معاون مهندسی و توسعه زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن انتخاب پیمانکار فاز توسعه بندر شهیدرجایی تا 3 ماه آینده خبر داد و گفت: برآورد ما از هزینه موردنیاز برای اجرای این پروژه 820 میلیارد تومان است. 

وی با اشاره به اینکه این پروژه ظرف 3 سال اجرا می‌شود گفت: یکی از بناهای سازمان بنادر توسعه بندر شهیدرجایی و بندر خلیج فارس است که در این زمینه 2 هزار و 400 هکتار از کرانه بندر شهید رجایی در فاز مطالعاتی قرار دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: