کد خبر: ۱۱۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - 31 October 2017
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: نظام بانکی برای ایجاد شعب بانک‌ها و استقرار دستگاه‌های خودپرداز در روستاها اقدام کند.

بانكداري ايراني - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: نظام بانکی برای ایجاد شعب بانک‌ها و استقرار دستگاه‌های خودپرداز در روستاها اقدام کند.

به گزارش تسنیم، سیدابوالفضل رضوی با تاکید بر لزوم گسترش شبکه بانکی در روستاها و مناطق محروم اظهارداشت: متاسفانه در حال حاضر در روستاها دستگاه‌های ATM و شعبه بانک‌ها فعالیت ندارند و روستاییان برای دریافت یارانه باید هزینه و با سفر به شهر یارانه را دریافت کنند.

وی ادامه داد : همچنین 93 درصد گندم کشور معادل حدود 8 میلیون تن با تلاش روستاییان تولید و با قیمت کیلویی 1670 تومان خریداری می‌شود که مبلغ قابل توجهی است و روستاییان برای دریافت این پول باید به شهرها مراجعه کنند.

رضوی افزود: از بانک مرکزی تقاضا داریم مانند کشورهای توسعه یافته اقدام به ایجاد دستگاه‌های ATM یا شعب بانک در روستاها کند.

معاون رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: همچنین از نظام بانکی درخواست داریم مبلغی را در سال برای اشتغال روستاییان در نظر بگیرد تا اقتصاد روستاها تقویت شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: