کد خبر: ۱۱۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - 30 October 2017
وزیر راه و ترابری و ارتباطات قطر گفت: قطر از ارائه خدمات هوایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه به هواپیماهای شرکت هواپیمایی قطر ایر ویز رضایت کامل دارد.
 بانكداري ايراني - وزیر راه و ترابری و ارتباطات قطر گفت: قطر از ارائه خدمات هوایی جمهوری اسلامی ایران در منطقه به هواپیماهای شرکت هواپیمایی قطر ایر ویز رضایت کامل دارد.

جاسم سیف بن احمد السلیطی روز دوشنبه در پاسخ به سوال ایرنا افزود: ما از عملکرد بخش حمل و نقل هوایی در هدایت هواپیماهای قطری در آسمان ایران رضایت کامل داریم، زیرا بخش هوایی ایران با رعایت معیارهای بین المللی و ایمنی پروازهای این شرکت را در آسمان هدایت می کند.

وی اظهار داشت: تا کنون تمام پروازهای قطر در آسمان ایران به صورت حرفه ای انجام شده و همه عوامل نظارتی بر این بخش از این شرایط رضایت کامل دارند.
وی در ادامه با اشاره به مذاکرات خود با وزیر راه و شهرسازی ایران اظهار داشت: خوشبختانه مذاکرات خوبی بین دو کشور انجام شده تا بتوانیم از ظرفیتهای موجود تجاری و حمل و نقل بین دو کشور استفاده کنیم.

السلیطی افزود: در زمان افتتاح بندر' حمد' مذاکرات خوبی با وزیر راه و شهرسازی ایران در قطر انجام شد و در سفر به تهران ادامه این مذاکرات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی بر ضرورت توسعه همکاریهای هوایی و دریایی در منطقه تاکید کرد و گفت: دو کشور در زمینه ایجاد کریدور حمل و نقل بین قطر ،ترکمنستان،جمهوری آذربایجان از طریق بندر امام خمینی مذاکره کردند.

وزیر راه و ترابری قطر افزود: با مذاکرات امروز در تهران شاهد افزایش سرمایه گذاریها و همکاریهای مشترک بین شرکتهای ایرانی و قطری خواهیم بود تا از ظرفیتهای موجود بین دو کشور حداکثر استفاده را ببریم.

به گفته وی، دو کشور توافق کردند برای توسعه همکاریهای تجاری و حمل و نقل در چارچوب قراردادهایی که بین دو کشور منعقد خواهد شد، همکاریهای خود را ادامه دهند .
به گزارش ایرنا، جاسم سیف بن احمد السلیطی به دعوت رسمی وزیر راه و شهرسازی به تهران سفر کرده است تا راههای توسعه همکاریهای حمل و نقل هوایی،دریایی و بندری بیش از پیش تقویت شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: