کد خبر: ۱۱۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - 15 October 2017
با گسترش فضای مجازی و افزایش نفوذ ان در جامع شاهد شکل گیری سیل انتقال اطلاعات هستیم که همین امر باعث کاهش توقف بر روی اخبار شده است.
 بانكداري ايراني - نماینده مجلس گفت:با گسترش فضای مجازی و افزایش نفوذ ان در جامع شاهد شکل گیری سیل انتقال اطلاعات هستیم که همین امر باعث کاهش توقف بر روی اخبار شده است.

به گزارش  میزان، پروانه مافی نماینده مجلس در همایش روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان ها و شرکت های وابسته گفت: فضای مجازی شرایطی را فراهم کرد که دایره رسوخ اطلاعات را در کنار جنبه های سرعت و تنوع و جذابیت دگرگون کرده است تا جایی که این شبکه ها مطالب درست و نادرست را منتشر کرده که اگر تحلیل هدفمند داشته باشد می تواند راهگشا باشد.

وی در ادامه افزود: فضای مجازی دسترسی ارزان و آسان اطلاعات را در اختیار کاربران خود قرار داده که کارشناسان روابط عمومی با مناسب ترین محتوا می توانند مخاطبان خود را در مسیر انتشار اطلاعات قرار دهند و پس از ان کاربران هر کدام می توانند به نقش بلندگو برای شما را ایجاد کنند.

نماینده مجلس عنوان کرد:با توجه به نفوذ و محبوبیت فضای مجازی و سرعت بالا انتشار اطلاعات در انها هم اکنون شاهد سیل اطلاعاتی هستیم که باعث شده انتظار به دسترسی اخبا به صفر برسد و در هز ان کاربران بتوانند در معرض ده ها خبر تخصصی و غیرتخصصی قرار گیرند، از همین رو مدت زمان توقف هر مخاطب بر روی هر خبر در حدود یک دقیقه و تنها بر روی تیتر اخبار است.

مافی در پایان در خصوص نقش روابط عمومی در انتشار اخبار گفت: کارشناسان روابط عمومی با انتخاب هوشمندانه باید درکمترین زمان به انتقال اطلاعات کمک کنند که در غیر این صورت فضا با اخبار اشتباه پر خواهد شد و در این راستا نباید از هیچ آموزشی غافل شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: