کد خبر: ۱۱۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۶ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - 23 August 2017
بررسی عملکرد بیمه کارآفرین در سه ماهه نخست سال 96
بانكداري ايراني - شرکت بیمه کارآفرین درسه نخست سال جاری یک هزار و 460 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده و از این محل بیش از 566 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است .
 بانكداري ايراني - شرکت بیمه کارآفرین  درسه  نخست سال جاری یک هزار و 460 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده  و از این محل بیش از 566 میلیارد ریال درآمد  کسب کرده است زیرا از حق بیمه تولیدی حدود 893 میلیارد ریال برای ذخایر حق بیمه کنار گذاشته است . 

به گزارش  بانكداري ايراني  ، بیمه کارآفرین بنا به گزارش بیمه مرکزی  بیش از 2.25 درصد از سهم بازار 88هزار میلیاردی سه ماهه نخست سال جاری را در  اختیار خود دارد .

بیمه کارآفرین  در سه ماهه نخست سال  511 میلیارد ریال خسارت پرداخته  است که نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی 37 درصدی است .   که با توجه به نسب خسارت 62 درصدی  کل صنعت بیمه مناسب به نظر می رسد . 

بیمه کارآفرین در سه ماهه نخست سال توانست 27 ریال سود شناسایی کند که با توجه به سود تحقق یافته 11 ریالی سال 95 حدودا 2.5 برابر شده است . 

بیمه کارآفرین برای ذخایر قانونی خود وضعیت را بهبود بخشیده و ریسک خود را کاهش  داده است . این شرکت یک هزار و 500 میلیاردی  جمع حقوق صاحبان سهام  به دو هزار و 215 میلیارد ریال رسیده است . 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: