کد خبر: ۱۱۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۹ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - 15 August 2017
بانكداري ايراني - بانک شهر در سال 96 عزم خود را جزم کرده است که در توسعه پایدار کشور نقش ارزنده ای داشته و در پروژه هایی مشارکت کرده است که برای آینده کشور حیاتی است .
 بانكداري ايراني -بانک شهر در سال 96 عزم خود را جزم کرده است که در توسعه پایدار کشور نقش ارزنده ای داشته و در پروژه هایی مشارکت کرده است که برای آینده کشور حیاتی است . 

به گزارش بانكداري ايراني ، بانک شهر برای این هدف خود در پروژه های ریلی کشور،  در پروژه های مدیریت کلان شهری ، طرح های عمرانی و در صنایع مادر و اشتغال‌زا مشارکت کرده و در همه این زمینه‌ها مورد تایید مقامات و دولت مردان قرار گرفته که نشان می دهد که بانک شهر در این مسیر درست عمل کرده است . به همین منظور برخی از پروژه های که بانک شهر در آن مشارکت کرده و مورد تایید قرار گرفته مورد بررسی قرار می گیرد.  

حمایت بانک شهر از توسعه خطوط ریلی کشور
با حمایت‌های همه جانبه بانک شهر خط 8 متروی پایتخت با رسیدن به فرودگاه امام خمینی(ره) تکمیل و برای استفاده در اختیار هموطنان و مسافران سفرهای بین المللی قرار گرفت. فاز دوم این خط در حدفاصل ایستگاه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) به عنوان یکی از زیباترین ایستگاه‌های مترو پایتخت، طی مراسمی و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، شهردار پایتخت و مدیرعامل متروی تهران افتتاح شد. 

 رئیس مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه عمران و آبادی پایتخت اظهار کرد: برای به ثمر رسیدن پروژه‌های شهری زحمات زیادی کشیده شده است که قابل تحسین است و باید از تلاش همه کسانی که در این زمینه همکاری داشتند، قدردانی کرد.وی افزود: اقدامات خوبی در راستای توسعه متروی تهران صورت گرفته است و ایستگاه شهر آفتاب خط 8 متروی تهران بسیار مرتب و منظم و استانداردهای لازم در این خصوص رعایت شده است.لاریجانی با بیان این‌که تکمیل شبکه‌های مترو باعث تسریع در تردد مسافران می‌شود، افزود: یکی از کارهای مهم تهران این است که شبکه مترو کامل شد که کار باارزشی است و در این خصوص سرعت کارها خوب بوده است.

بانک شهر پشتوانه عظیم مدیریت شهری کلان‌شهرها
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید براین‌که پشتوانه ای عظیم به نام بانک شهر در کنار مدیریت شهری کلان شهرها قرار دارد، گفت: این بانک به عنوان یک بانک تازه تاسیس توانسته است مدیریت جهادی را در کلانشهرها به منصه ظهور برساند.حسن پژمان با بیان این مطلب اظهار کرد: زیرساخت‌های کلانشهرها سال‌هاست که با همت مدیران شهری و همکاری بانک شهر شکل می گیرد.وی با بیان این‌که بانک شهر طی سالهای گذشته خدمات بسیار خوبی را در شهر مشهد و سایر کلانشهرها از خود برجای گذاشته است گفت: وجود یک بنگاه اقتصادی قدرتمند در کنار مدیریت شهری تاثیر بسزایی در تصمیم سازی مدیران شهری دارد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امروزه درآمد شهرها آنقدر در برابر هزینه ها ناچیز است که همین مقدار نیز صرف بودجه جاری شهر شده و چیزی برای فعالیت‌های عمرانی شهرها باقی نمی‌ماند.پژمان تصریح کرد: بانک شهر به عنوان یک بانک تازه تاسیس توانست مدیریت واقعی را در کلانشهرها منصه ظهور برساند و به عنوان بازوی قدرتمند مدیریت شهری به شمار برود.وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری برای ایجاد یک خط قطار شهری به بودجه ای چند هزار میلیارد تومانی نیاز دارد و این درآمد های جزئی قطعا پاسخگوی این حجم عظیم منابع نخواهد بود، از این رو سال‌هاست که شهرداری‌ها با پشتوانه ای به نام بانک شهر با خیال آسوده اقدام به تصمیم گیری و اغاز یک پروژه عظیم در شهرها می پردازند.

اهمیت نقش بانک شهر در کسب درآمدهای پایدار
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشدرآمدهای پایدار در توسعه شهرهای کشور، بانک شهر را حامی مدیریت شهری دانست بر نقش تاثیر گذار آن در کسب درآمدهای پایدار تاکید کرد.حمیدرضا فولادگر در خصوص همکاری بانک شهر در به سرانجام رسیدن بسیاری از پروژه های نیمه تمام در شهرها گفت: بانک شهر طی چند سال فعالیت خود توانست به سرع تتوسعه پیداکرده و برشرایط اقتصادی شهرها تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید براینکه بانک‌ها می‌توانند در شرایط مختلف اقتصادی بااعطای تسهیلات به فعالان صنایع ، اقتصاد کشور را از ورطه ورشکستگی و نابسامانی نجات دهند، اظهار کرد: بانک شهر طی فعالیت چند ساله خود همواره به عنوان بانکی در کنار مردم و مسئولان آماده خدمتگزاری درحد توان خود بوده است.فولادگر با اشاره به همکاری این بانک در تامین مالی پروژه‌های عمرانی استان اصفهان افزود: در حال حاضر در شهرهای بزرگ دنیا روش‌هایمتفاوتی برای تامین پروژه‌ها وجود دارد که یکی از آنها ارائه تسهیلات ازسوی بانک‌ها به شهرداری‌هاست، که بانک شهر در این زمینه پویا بوده وبرخی از پروژه های مهم شهری  و عمرانی استان را حمایت کرده است.نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقشدرآمدهای پایدار در توسعه شهرهای کشور، گفت: باید با استفاده ازظرفیت این درآمدها برای بهبود بیش از پیش شهرها استفاده کرد.

احداث پروژه "شهر خودرو" با مشارکت بانک شهر
مدیر عامل بانک شهر با اشاره به اهمیت ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان، از احداث پروژه "شهرخودرو" با مشارکت این بانک خبر داد. حسین محمد پورزرندی با تاکید بر این‌که توسعه پایدار شهری بیش از هر زمان دیگری برای کشورهای در حال توسعه اهمیت دارد، گفت: 70درصد جمعیت ایران یعنی 50میلیون نفر در شهرها زندگی می‌کنند که پیش‌بینی می‌شود در چندسال آینده جمعیت شهری ایران به 80درصد جمعیت کل کشور برسد. وی افزود: در چنین شرایطی افزایش دسترسی شهروندان به خدمات و تسهیل در دریافت آن نقش مهمی در میزان رضایتمندی آنان دارد که با همین نگاه،بانک شهر طی چند سال اخیر با مشارکت در پروژه‌های مختلف در کلانشهرها، سعی داشته تا سطح کیفی زندگی شهروندان را هرچه بیشتر ارتقا دهد. 

پورزرندی با اشاره به اقدامات این بانک در چند سال اخیر اظهار کرد: مشارکت در ساخت خطوط مترو در تهران و بسیاری از کلانشهرها، احداث بزرگراه‌ها ، پل‌هاو ... از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است و مردم شاهد تاثیر این حضور و تغییرات ملموس آن در زندگی خود هستند. مدیرعامل بانک شهر در ادامه با بیان این‌که احداث پروژه "شهرخودرو" نیز در این راستا انجام شده است، افزود: این پروژه به عنوان پروژه‌ای خاص است که می‌تواند علاوه بر دسترسی آسان برای شهروندان از بسیاری از ترددهای غیرضروری جلوگیری و در کاهش آلودگی هوا نیز موثر باشد. پورزرندی خاطر نشان کرد: پروژه "شهرخودرو" بر اساس فرهنگ و نیاز مردم پایتخت و در زمینی به مساحت ۸۲۵۰۰ مترمربع و با کاربری تجاری - اداری در حال احداث است که تمامی خدمات خریداران و فروشندگان خودرو(نمایندگی ها و نمایشگاه های اتومبیل) به صورت متمرکز در آن تجمیع و به خریداران اجازه می دهد به راحتی بتوانند خودرویی که برای فروش عرضه می شود را مشاهده کنند. 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: