کد خبر: ۱۰۵۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۶ - 22 June 2017
وزیر نیرو ضمن ارزیابی مثبت از وضعیت ذخایر آبی در کشور، بر مدیریت مصرف آب تاکید کرد.

وزیر نیرو ضمن ارزیابی مثبت از وضعیت ذخایر آبی در کشور، بر مدیریت مصرف آب تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حمید چیت‌چیان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آب در کشور گفت: خوشبختانه در نتیجه بارش‌هایی که در ابتدای سال داشتیم، وضعیت بسیاری از شهرها که نسبت به آنها نگرانی وجود داشت مناسب شد اما به این معنا نیست که مردم هر طور خواستند مصرف کنند و ما همواره نیازمند مدیریت مصرف آب هستیم و شرایط کشور ما اینطور اقتضا می‌کند.

وی ادامه داد: ما در هر سال حدود ۲۲۰ میلیمتر بارش دارد و این کمتر از یک سوم متوسط بارندگی جهانی است اما در چند شهر اصفهان، شیراز و استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان همچنان مشکل وجود دارد و از مردم این مناطق درخواست می‌کنیم که با ما همکاری داشته باشند.

وزیر نیرو همچنین گفت: ملت ایران اگر هم در درون خود از گرایش‌های سیاسی گوناگون برخوردار باشد اما در دفاع از نظام، انقلاب و آرمان‌های امام (ره) و شهدا یکپارچه هستند و هر کس بخواهد کوچکترین نگاه چپی از خارج داشته باشد تمام ملت ما در برابر او یکپارچه و متحد می‌ایستند.

چیت‌چیان تأکید کرد: اقدام سپاه پاسداران و موشک زدن به مراکز فرماندهی تروریست‌ها اقدامی بود که توسط همه تأیید می‌شود و از آن خوشحالند، چرا که نشانه صلابت و قاطعیت تمام ملت ایران در برابر هر دشمن خارجی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: