کد خبر: ۱۰۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - 04 June 2017
رییس کمیته‌ تغذیه فدراسیون پزشکی ـ ورزشی از تربیت مربیان متخصص تغذیه بانوان برای تیم‌های ورزشی بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

رییس کمیته‌ تغذیه فدراسیون پزشکی ـ ورزشی از تربیت مربیان متخصص تغذیه بانوان برای تیم‌های ورزشی بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد.

دکتر محمد حضوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کمبود تعداد زنان تخصصی تغذیه برای تیم‌های ورزشی، اظهار کرد: با توجه به این که طی سالیان اخیر در تربیت مربیان متخصص تغذیه‌ برای زنان آموزش های لازم صورت نگرفته است، با کاهش مربیان متخصص تغذیه بانوان مواجه هستیم. به دنبال این هستیم که بعد از ماه مبارک رمضان دوره‌های تخصصی که بیشتر جنبه کاربردی دارند را به صورت کوتاه مدت برای تمام فدراسیون‌ها که از متخصصان تغذیه زن برخوردار نیستند، برگزار کنیم تا در آینده جهت معرفی زنان متخصص تغذیه برای تیم‌های ورزشی با چالش مواجه نشویم.

وی گفت‌: این دوره آموزش برای اولین بار و با حضور ۳۰ مربی متخصص تغذیه در محل فدراسیون پزشکی ـ ورزشی برگزار می‌شود و افراد شرکت کننده پس از سپری کردن دوره از سوی فدراسیون به تیم‌های ورزشی معرفی خواهند شد تا از این طریق بتوانیم کمبود مربیان تغذیه در بخش زنان را جبران کنیم.

حضوری در پایان صحبت‌های خود، اظهار کرد: تمام تلاشمان بر این است که در این دوره بیشتر به مباحث عملی تغذیه در رشته مختلف ورزشی بپردازیم تا مربیان آموزش دیده در آینده بتوانند در این زمینه  مثمرثمر واقع شوند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: