کد خبر: ۱۰۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - 27 May 2017
بانكداري ايراني -بانک شهر در سال های 94 و 95 وضعیت خوبی را در خصوص مسائل مالی ترسیم کرده و منابع خود را افزایش داده است. این بانک در آخرین ترازنامه منتشره خود اعلام کرده است که 98 درصد در منابع مالی رشد داشته و سپرده های دیداری و مدت و دار این بانک نیز به ترتیب 44 و 70 درصد رشد را تجربه کرده است .
 بانكداري ايراني - بانک شهر در سال های 94 و 95 وضعیت خوبی را  در خصوص مسائل مالی ترسیم کرده و منابع خود را افزایش داده است. این بانک در آخرین ترازنامه منتشره خود اعلام کرده است که 98 درصد در منابع مالی رشد داشته و سپرده های دیداری و مدت و دار این بانک نیز به ترتیب 44 و 70 درصد رشد را تجربه کرده است . 

به گزارش بانكداري ايراني ، این افزایش منابع نقدی بانک شهر در حالی افزایش را نشان می دهد که در مقابل  بدهی این بانک به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی نیزهمچنان صفر بوده و این بانک نیازی به این تسهیلات پر بهره را نداشته است. همچنین مطالبات از بانک مرکزی و سایر بانکها افزایش 78 و 17 درصد داشته است.

این رخدادهاسبب بهبود وضعیت مال و نقدینگی شرکت شده است . به گفته معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ، این بانک دارای منابع کافی بوده و از  وضعیت مناسبی برخوردار است و بسیاری از پروژه‌های عمرانی با حمایت بانک شهر از طریق فروش اوراق مشارکت  اجرایی شده و این بانک بالاترین فروش اوراق را در سال گذشته داشته است. 

بنابه گفته این مقام بانکی ، بانک شهر یک بانک شهروندی است و هدف گذاری هایی که در ان انجام شده است و برنامه های عملیاتی، افزایش اقبال این بانک بین مردم و شهروندان شهر های سراسر کشور  را به دنبال دارد و  در مجموع، 70 درصدسهام این بانک متعلق به شهرداری‌ها و 30 درصد الباقی آن متعلق به شهروندان است و شهرداری‌ها و مردم پشتوانه اصلی این بانک هستند. 

علاوه بر این ، اخیرا، رئیس هیات مدیره این بانک گفته است که بانک شهر به عنوان تنها و نخستین بانک فعال در حوزه مدیریت شهری و همراستا با اهداف اقتصاد مقاومتی، اصلی‌ترین حامی پروژه های فنی و عمرانی و حمل و نقل عمومی شهرهاست و تا کنون عملکرد موثری را در این حوزه داشته است. فلسفه ایجاد و راه اندازی این بانک، نقش آفرینی در تحقق اهداف مدیریت شهری و ایجاد زمینه مشارکت غیر مستقیم مردم و شهروندان در ساخت و آبادانی شهرهاست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: