کد خبر: ۱۰۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 16 May 2017
اقدامات و عملکرد شعبه کرمانشاه در حوزه پرتفوی، رشد و وصول مطالبات معوق تشریح شد.
اقدامات و عملکرد شعبه کرمانشاه در حوزه پرتفوی، رشد و وصول مطالبات معوق تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، محسن رستم پور رئیس شعبه کرمانشاه که در بین شعب کشور عنوان "شعبه موفق" را کسب کرده، با ارائه گزارشی از عملکرد سال 95 این شعبه گفت: حق بیمه صادره این شعبه در سال 94 و 95 به ترتیب 408 و 534 میلیارد ریال بوده که با نسبت خسارت 52 کمترین نسبت خسارت و بیشترین رشد حق بیمه در استان کرمانشاه را در میان رقبا بدست آورده است.

وی درصد تحقق بودجه شعبه در سال گذشته را معادل 101 درصد و نسبت وصول حق بیمه وصولی به حق بیمه صادره  را 99 درصد اعلام کرد و افزود: برای این شعبه در سال جاری، جابجایی سهم بیمه های عمر و حوادث انفرادی و تلفیقی با بیمه های درمان خواهد بود. که طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا سال 1400، درصد سهم پرتفوی صادره عمر و حوادث انفرادی معادل 50 درصد پرتفوی تولیدی شعبه خواهد بود.

رئیس شعبه کرمانشاه همچنین اقدامات انجام شده در حوزه وصول مطالبات معوق را یادآور شد و افزود: رفع مغایرت دفاتر فنی با مالی و شفاف سازی مطالبات شعبه، مذاکره با بیمه گزاران بدهکار برای وصول مطالبات، ارائه خدمات بهینه به بیمه گزاران خوش حساب، حمایت از شبکه فروش، ارتباط نزدیک با دستگاه قضایی استان و جلوگیری از پرداخت خسارت غیر واقعی، پرداخت سریع خسارت به زیان دیدگان و اولویت بندی منابع تخصیصی، بخشی از اقدامات و عملکرد این شعبه در حوزه وصول مطالبات به شمار می رود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: