کد خبر: ۱۰۱۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 07 May 2017
با پیگیری‏‌‎های انجام شده موفق به بازداشت فردی که تاغزارها را قطع کرده بود شدیم و این فرد محکوم به جریمه نقدی به مبلغ 150 میلیون تومان شد.
بانكداري ايراني - آسیابی از پیگیری پرونده قطع تاغزارها خبر داد و گفت: با پیگیری‏‌‎های انجام شده موفق به بازداشت فردی که تاغزارها را قطع کرده بود شدیم و این فرد محکوم به جریمه نقدی به مبلغ 150 میلیون تومان شد.

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با  میزان، با تاکید بر حفاظت از اراضی ملی گفت:  در آخرین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی  در سال گذشته مصوباتی برای پیگیری تجهیزات بیل مکانیکی ،حفر چاه و تخریب داشتیم که این موارد بایستی  با نظارت پلیس آگاهی انجام شود همچنین  افزایش  گشت زنی‎های  یگان‌‎های  حفاظت  و کشیک ویژه نیز برای  جلوگیری از تعرض اراضی ملی انجام شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان با اشاره به این مطلب که  درختچه‎‏های  تاغ دارای خاصیت بیابان زدایی هستند و در حفظ فرسایش خاک نقش بسیار  موثری را ایفاء می‎کنند اظهار داشت: در این  زمینه  هم مصوبه هایی را در شورای  حفاظت از اراضی ملی استان سمنان داشتیم.

آسیابی  از پیگیری پرونده قطع تاغزارها خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده در شورای حفظ حقوق بیت المال  موفق به بازداشت  فردی که تاغزارها را قطع کرده بود شدیم  و این فرد محکوم به  جریمه نقدی به مبلغ 150 میلیون تومان  شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: