کد خبر: ۱۰۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 07 May 2017
بتو از نشست سالانه مدیران دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان در مشهد خبر داد و گفت: در این نشست راهکارهای صلح و سازش در محاکم خانواده بررسی می‌شود.
 بانكداري ايراني - بتو از نشست سالانه مدیران دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان در مشهد خبر داد و گفت: در این نشست راهکارهای صلح و سازش در محاکم خانواده بررسی می‌شود.

به گزارش میزان، مدیرکل فرهنگ حقوقی و قضایی معاونت فرهنگی قوه قضاییه از نشست سالانه مدیران دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان در مشهد خبر داد و گفت: نتایج سه کارگروه بررسی راهکارهای ترک اعتیاد زنان، صلح و سازش در محاکم خانواده و بررسی مشکلات زنان زندانی در این نشست ارائه خواهد شد.

حمیدرضا بتو با بیان این که آموزش تخصصی به شرکت کنندگان، از برنامه‌های اصلی این نشست است، گفت: روانشناسی تربیتی، آسیب‌ها و انحرافات شایع در جامعه، توانبخشی اجتماعی، زوج درمانی و اصول پیشگیری از اعتیاد از جمله عناوین دوره‌ها خواهد بود که در طول یک هفته و به مدت ۶۰ ساعت آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دفاتر در سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: اکنون ۳۰ مرکز استان و ۶۰ نمایندگی در شهرستان‌ها به مراجعین دستگاه قضا به ویژه اقشار آسیب پذیر خدمت رسانی داشته و با دادگاه‌های خانواده، دادگاه اطفال، ادارات سرپرستی، کانون اصلاح و تربیت و بند نسوان همکاری موثری داشته‌اند.

نشست دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان همه ساله با همت معاونت فرهنگی در مشهد برگزار می‌شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: