کد خبر: ۹۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - 07 April 2017
در سال 95 مجموعا 594 شرکت اعم از تجاری و تعاونی و موسسه در مراجع ثبت شرکت‌های تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است که از این تعداد 503 شرکت تجاری و تعاونی و 91 موسسه غیرتجاری بوده است.
 محوری گفت: در سال 95 مجموعا 594 شرکت اعم از تجاری و تعاونی و موسسه در مراجع ثبت شرکت‌های تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است که از این تعداد 503 شرکت تجاری و تعاونی و 91 موسسه غیرتجاری بوده است.

سعید محوری مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه وبویراحمد در گفت‌وگو با  میزان، با اشاره وضعیت ساختاری ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری گفت: اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری یکی از ادارات زیر مجموعه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که وظیفه ثبت اشخاص حقوقی را بر عهده دارد.

وی افزود: حوزه ثبت شرکت‌ها در اجرای تکالیف اسناد فرادستی و بهبود فضای کسب و کار نسبت به ایجاد پنجره واحد در ارایه خدمات اقدام کرده است که این خدمات در سه پایگاه  و در حوزه های اطلاع رسانی و مقررات و ارائه اطلاعات هر شخصیت حقوقی و همچنین ثبت درخواست ها در تاسیس و تغییرات آن به شکل رایگان و بدون محدودیت در دسترس عموم قرار دارد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: در سال 95 مجموعا 594 شرکت اعم از تجاری و تعاونی و موسسه در مراجع ثبت شرکت‌های تابعه این اداره کل به ثبت رسیده است.

این مقام مسئول بیان کرد: از این تعداد 503 شرکت تجاری و تعاونی و 91 موسسه غیرتجاری بوده است.

محوری افزود: این آمار در مقایسه با سال ۹4 که تعداد 496 شرکت و  موسسه بوده است نشان از رشد 12 درصدی ثبت شرکتها و موسسات می‌دهد که در این خصوص بیشترین آمار ثبت شرکتها مربوط به شرکت‌های سهامی خاص است.

وی در پایان به نحوه ثبت این شرکت‌ها اشاره کرد و گفت: تمامی این شرکت‌ها به صورت مکانیزه ثبت شده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: