کد خبر: ۲۱۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 09 May 2024
این شرکت به منظور اشاعه فرهنگ بیمه و آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه با انواع بیمه نامه ها با برپایی دو غرفه بیمه ای در حوزه بزرگسالان و هچنین کودک و نوجوان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 19 لغایت 29 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) میزبان علاقه مندان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی می باشد.

شرکت بیمه پارسیان به منظور مشاوره و ارایه انواع خدمات بیمه ای در نمایشگاه کتاب تهران حضوری فعال دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ این شرکت به منظور اشاعه فرهنگ بیمه و آشنایی هر چه بیشتر آحاد جامعه با انواع بیمه نامه ها با برپایی دو غرفه بیمه ای در حوزه بزرگسالان و هچنین کودک و نوجوان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 19 لغایت 29 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) میزبان علاقه مندان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی می باشد.

بر اساس این گزارش با توجه به طراحی انواع بیمه های زندگی متناسب با اقشار و سنین مختلف، تمرکز بیمه پارسیان در این نمایشگاه آشنایی با فروش انواع بیمه نامه های زندگی و همچنین جذب نمایندگان فروش این بیمه نامه ها می باشد؛ برای این منظور در این نمایشگاه نمایندگان و کارشناسان شرکت بیمه پارسیان به ارایه اطلاعات و آموزش های لازم و پاسخگویی به بازدیدکنندگان می پردازند.

غرفه های بیمه پارسیان در ورودی شبستان و ورودی سالن ناشران کودک آماده پاسخگویی به سوالات و ارایه مشاوره های لازم به بازدیدکنندگان می باشد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: