کد خبر: ۹۸۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - 01 April 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی از استقرار آتش نشان ها در 260 نقطه شهر تهران و آماده باش کامل نیروهای آتش نشان در 123 ایستگاه همزمان با روز طبیعت خبر داد.
 سخنگوی سازمان آتش نشانی از استقرار آتش نشان ها در 260 نقطه شهر تهران و آماده باش کامل نیروهای آتش نشان در 123 ایستگاه همزمان با روز طبیعت خبر داد.

 جلال ملکی در گفت و گو با میزان گفت: فردا 13 فرودین ماه و همزمان با روز طبیعت طبق سنت دیرینه مردم ایران ساعاتی را از هیاهوی شهرها دور و به دامان طبیعت پناه می برند.

وی افزود: تقاضای ما این است که شهروندان در محدوده شهرها تردد داشته تا در زمان بازگشت با مشکل ترافیک مواجه نشوند

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آماده باش کامل نیروهای 123 ایستگاه سازمان آتش نشانی در سطح شهر تهران خبر داد و اظهار کرد: نیروهای 123 ایستگاه آتش نشانی فردا 13 فروردین ماه در آماده باش کامل به سر برده و 620 آتش نشان در 260 نقطه از پایتخت استقرار خواهند داشت.

ملکی ادامه داد: آتش نشان ها در نقاطی از قبیل بوستان ها، فضای های سبز،اماکن تجمعی، بزرگراه ها و مبادی خروجی شهر مستقر خواهند شد.

وی از استقرار یک تیم ویژه غواصی در اطراف دریاچه خلیج فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: مقرر شده فردا یک گروه ویژه غواصی در اطراف دریاچه خلیج فارس مستقر شده تا در صورت نیاز به کمک شهروندان بیایند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در پاسخ به سوال پرسش که آتش نشان ها از چه زمانی در سطح شهر تهران مستقر خواهند شد گفت: این استقرار ها از ساعات اولیه فردا آغاز و تا زمان تخلیه کامل بوستان ها و عادی شدن ترددها ادامه خواهد داشت.

ملکی با اشاره به حضور مدیران ارشد آتش نشانی در سطح شهر تهران تصریح کرد: تمام مدیران ارشد عملیات سازمان آتش نشانی در زوط طبیعت در آماده باش کامل بوده و با خودروی سیار مشغول گشت زدنی خواهند شد.

وی در خصوص خودروهای همراه آتش نشان ها اذعان کرد: آتش نشان ها فردا به همراه 96 دستگاه خودروی سنگین 85 دستگاه خودروی سبک و 78 موتورسیکلت در سطح شهر حضور پیدا می کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با ارائه توصیه ای به شهروندان اظهار کرد: درخواست ما این است که شهروندان در نقاط شناخته شده از قبیل بوستان ها و فضاهای سبز حضور پیدا کرده و از استقرار در اماکن ناشناخته خودداری کنند.

ملکی ادامه داد: نقاطی از جمله زمین های کشاورزی زمین های زراعی و به طور کلی مناطقی که کف زمین مشخص نیست از جمله نقاط خطرناک به شمار آمده و این احتمال وجود دارد که در این مناطق چاه، چاله و یا حیوانات وحشی وجود داشته باشند

وی خواستار روشن نکردن آتش از سوی شهروندان در بوستان ها شد و بیان کرد: آتش نشان ها از شهروندان درخواست می کنند که فردا سیزدهم فرودین از روشن کردن آتش در بوستان ها و نقاطی که دارای پوشش گیاهی و درخت است خودداری کرده و مراقب کودکان خود نیز باشند

وی تاکید کرد: شهروندان باید خودرو های خود را به گونه ای پارک کنند که مانع تردد خودروهای امدادی نشود. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: