کد خبر: ۹۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - 11 March 2017
در پی اجرای 5 عملیات ضربتی مبارزه با مواد مخدر 18 کیلوگرم حشیش، 45 کیلوگرم تریاک، 4 عمده‌فروش مواد مخدر و بیش از 300 معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.
 قاضی خدابخشی گفت: در پی اجرای 5 عملیات ضربتی مبارزه با مواد مخدر 18 کیلوگرم حشیش، 45 کیلوگرم تریاک، 4 عمده‌فروش مواد مخدر و بیش از 300 معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند.

قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در گفت‌وگو با  میزان، از اجرای 5 عملیات ضربتی خبر داد و گفت: با همکاری ماموران سپاه یاسر، ماموران کلانتری شهید رجایی و ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر مشهد سه محموله انواع مواد مخدر و یک قبضه سلاح جنگی کشف و محموله داروهای قاچاق نیز توقیف شد.

وی ادامه داد: ماموران سپاه ناحیه یاسر طی دو عملیات ضربتی در شامگاه چهار‌شنبه 18 اسفند یک فروشنده اسلکه جنگی در مشهد را در حال فروش یک قبضه کلت کمری به فردی دیگر دستگیر و در 1:30بامداد پنج 19اسفند یک محموله 15کیلو گرمی مواد مخدر از نوع تریاک را از یک دستگاه خودروی سواری پراید کشف و دو متهم را نیز دستگیر کردند.

قاضی خدابخشی گفت: ماموران کلانتری رجایی نیز در شامگاه چهارشنبه 18اسفند چهار عمده فروش مواد مخدر را در حر دستگیر و از مخفیگاه آنان 18کیلو حشیش کشف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد نیز در شامگاه چهار شنبه یک دستگاه تریلی که حامل 30کیلو تریاک بود را در محور باغچه به مشهد توقیف و راننده آن را نیز دستگیر کردند، همچنین ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز 19اسفند یک دستگاه کانتیر حامل محموله دارویی قاچاق را توقیف کردند.

قاضی مهدی خدابخشی در ادامه به اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت پاکسازی مناطق آلوده به معتادان متجاهر در مناطق شش‌گانه حاشیه شهر مشهد از چهاردهم اسفند آغاز و تا بیست و سوم اسفند ادامه خواهد داشت و عوامل پلیس، سپاه و بسیج نیز مسئول رسیدگی به آن هستند. در این مدت تاکنون بیش از 300معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده‌اند و بزودی آمار دقیق آن اعلام خواهد شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: