کد خبر: ۹۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - 06 March 2017
مسئولان فدراسیون فوتبال برای استفاده از اتوبوس مدرن، پیشرفته و جدید تیم ملی بزرگسالان با یک مشکل مواجه شده‌اند تا جایی که استفاده از آن برای اردوهای پیش رو در هاله‌ای از ابهام است.
مسئولان فدراسیون فوتبال برای استفاده از اتوبوس مدرن، پیشرفته و جدید تیم ملی بزرگسالان با یک مشکل مواجه شده‌اند تا جایی که استفاده از آن برای اردوهای پیش رو در هاله‌ای از ابهام است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود و فدراسیون فوتبال هم در حال‌ فراهم کردن هر چه بهتر امکانات برای این تیم است. در این راستا از چندی پیش، مسوولان فدراسیون اقدام به خرید یک دستگاه اتوبوس مدرن و پیشرفته برای شاگردان کارلوس کی‌روش کرده‌اند. مهدی تاج و محمدرضا ساکت نیز پس از دردسرهای فراوان این اتوبوس را از گمرک ترخیص کرده‌اند تا شاید شاگردان کی‌روش در اردوی پیش رو بتوانند از آن استفاده کنند.

اتوبوس مذکور هم‌اکنون در حال‌ آماده سازی برای استفاده ملی پوشان است و اقدامات نهایی برای طراحی بدنه آن در حال انجام است، اما کماکان یک مشکل بزرگ پیش روی فدراسیون فوتبال و تیم‌ ‌ملی برای استفاده از این اتوبوس قرار دارد.

اتوبوس تهیه شده توسط فدراسیون فوتبال دارای پنج محور است و نسبت به سایر اتوبوس‌ها اندازه بزرگتری دارد و همین موضوع محل مناقشه فدراسیون فوتبال با پلیس راهنمایی و رانندگی شده است. پلیس راهور هنوز مجوز پلاک گذاری این اتوبوس را صادر نکرده و ظاهرا ایراد گرفته که این اتوبوس می‌تواند بار ترافیکی ایجاد کند.

این اتوبوس اگر در خدمت تیم ملی قرار گیرد، یکی از مجهزترین اتوبوس‌های موجود در دنیاست و حد استاندارد تیم‌های بزرگ و بین‌المللی را داراست. طرح در نظر گرفته شده برای بدنه این اتوبوس، سه یوز به رنگ‌های پرچم ایران هستند که در سایز بزرگ در دو طرف اتوبوس نقش خواهد بست.

پیش از این هم در شهریور ماه و در دیداری که اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور با تیم‌ ‌ملی فوتبال داشت، از یک دستگاه اتوبوس با طرح تیم‌ ‌ملی رونمایی شد که گویا این اتوبوس معمولی و اجاره‌ای بوده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: