کد خبر: ۲۱۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
اختصاصی بانکداری ایرانی ؛
بیمه دی در سال های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته جایگاه خود را در صنعت بیمه ارتقا ببخشد تا جایی که رشد 151 درصدی سود خالص را در 9 ماهه منتهی به آذر 1402 تجربه کرد.

کسب جایگاه ارزنده ببمه دی با تعیین راهبردها واهداف مناستبیمه دی در سال های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته جایگاه خود را در صنعت بیمه ارتقا ببخشد تا جایی که رشد 151 درصدی سود خالص را در 9 ماهه منتهی به آذر 1402 تجربه کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه دی با تعیین اهداف و راهبردهای مناسب در سال های اخیر به جایگاه مناسبی در صنعت بیمه دست پیدا کرد و این رویه سبب شده تا این شرکت به راحتی و با یک روند سیستماتیک به یک جایگاه ارزنده برسد.

 بر اساس همین اهداف و راهبردها بود که طبق گزارش این شرکت در آذر 1402 و در بررسی جایگاه شرکت بیمه دی در صنعت بیمه در سال 1401 با حق بیمه تولیدی مناسب سهم 5/5 درصدی از بازار بیمه را در بین شرکت های خصوصی و جایگاه چهارم را کسب کرده است.

اهداف و راهبردهای  کلان بیمه دی در سال جاری 
این شرکت برای سال 1403 و رسیدن به جایگاه برتر برنامه های خاصی را دنبال می کند، چشم انداز شرکت تا افق زمانی پایان سال،1403 ارزش آفرینی پایدار، تجربه خوشایند مشتریان و ارتقا سطح فروش و کسب درآمد مناسب است.

افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار
ارتقا کمی کیفی خدمات با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان
تحول دیجیتال هوشمندسازی فرآیندهای بیمه گری
توسعه کمی کیفی بهبود تجربه فروش
افزایش کارایی ارتقا و بهره وری
توسعه فرهنگ بیمه تقویت جایگاه برند

اهداف شرکت در خصوص ترکیب بیمه نامه های صادره

این شرکت در نظر دارد تا سهم بازار از پورتفوی بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو را افزایش دهد و همچنین توسعه فروش محصولات بیمه های زندگی و افزایش سهم بازار شرکت در این رشته، افزایش سهم از بازار بیمه های درمان انفرادی با مدیریت ریسک و کنترل ضریب خسارت

راهبرد مدیران شرکت در خصوص ترکیب پورتفوی شرکت
این شرکت در راستای راهبرد خرده فروشی در سال جدیدبه دنبال افزایش فروش و سهم بازار در تعدادی از رشته های بیمه ای با رعایت مدیریت ریسک است. از جمله اهداف شرکت در این حوزه عبارت است از
1- در رشته های ثالث و رشته بدنه با توجه به افزایش تورم و رشد ارزش خودروها به دنبال توسعه سهم بازار با رعایت کنترل ضریب خسارت است.
2- در رشته بیمه زندگی سیاست شرکت افزایش سهم بازار با توسعه شبکه فروش و تمرکز بر خرده فورشی است.
3- در رشته های مهندسی و نفت و انرژی سیاست شرکت حفظ سهم بازار از طریق مشارکت های کنسرسیومی است.
4- در رشته آتش سوزی و مسئولیت سیاست شرکت حفظ سهم بازار این رشته است.

اقدامات شرکت در رابطه با رعایت مفاد و اصول حاکمیت شرکتی
• رعایت الزامات انتخاب اعضای هیثت مدیره.
• تشکیل کمیته های حسابرسی مدیریت ریسک.
• افشاء به موقع گزارش ها اطلاعات از جمله صورت های مالی سالانه، گزارش تفسیری مدیریت ، گزارش فعالیت هئیت مدیره، گزارش کنترل های داخلی ، زمان بندی پرداخت سود، گزارش حسابرس مستقل بازرس قانونی شرکت سایر موارد در سامانه کدال و پایگاه اینترنتی شرکت .
• رعایت الزامات حاکمیت شرکتی در چگونگی برگزاری مجامع و پرداخت سود سهامداران.بر اساس همین اهداف و راهبردها بسیاری از کارشناسان می گویند که تا پایان سال 1403 بیمه دی در اغلب زمینه های بیمه گری موفق عمل خواهد کرد و سودآوری مناسبی را محقق می کند.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: