کد خبر: ۹۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - 19 February 2017
مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از آمادگی برای پذیرش بیمه تکمیلی معلولان خبرداد.
 مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ از آمادگی برای پذیرش بیمه تکمیلی معلولان خبرداد.

سید مرتضی ادیانی در گفت و گو با میزان گفت: شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ این آمادگی را دارد در صورتی که سازمان بهزیستی کشور موافقت کند، معلولان را با شرایط ویژه تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهد.

وی افزود: بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ زیر مجموعه بیمه سلامت است و با توجه به نوع همکاری این شرکت با نهادهای مختلف، این آمادگی وجود دارد که معلولان سراسر کشور نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در خصوص میزان پرداختی و یا حق بیمه تکمیلی که باید از سوی سازمان بهزیستی کشور به این شرکت پرداخت شود اظهارکرد: در این زمینه طی مذاکرات اولیه ای که با مسئولان سازمان بهزیستی کشور داشتیم، درخواست شده که بهزیستی پیشنهاد اولیه خود را مطرح کند اما ما این آمادگی را دایم که با شرایط مناسب و با در نظر گرفتن نیاز معلولان با سازمان بهزیستی همکاری داشته باشیم.

ادیانی در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان بهزیستی طی ماه های گذشته پیشنهادی را جهت عقد قرار داد با بیمه های تکمیلی داشته است یا خیر؟، تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 6 میلیون و 300 هزار نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ هستند و سازمان بهزیستی نیز آمادگی خود برای همکاری با این بیمه را اعلام کرده است.

وی تاکید کرد: معلولان نیاز زیادی به دریافت خدمات توانبخشی و کمک توانبخشی دارند و این خدمات مشمول بیمه نشده و معلولان باید بیمه تکمیلی داشته باشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: