کد خبر: ۹۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 07 February 2017
با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و همزمان با ایام الله دهه فجر یک واحد سرد خانه بالای صفر به ظرفیت 5000 تن در شهرستان کرج راه اندازی شد.
راه اندازی واحد 3000 تنی بسته بندی میوه و سبزیجات با مشارکت بانک کشاورزی استان البرز


همزمان با ایام دهه فجر با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی یک واحد بسته بندی میوه و سبزیجات  به ظرفیت 3هزار تن درشهرستان نظر اباد استان البرز به مرحله بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان البرز برای احداث این واحد مبلغ 10میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شد .

براساس این گزارش  با راه اندازی این طرح  زمینه اشتغال 10 نفر به طور مستقیم فراهم شده است.

راه اندازی واحد 26 هزار قطعه ای پرورش بلدرچین با مشارکت بانک کشاورزی استان البرز


با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی، واحد پرورش بلدرچین به ظرفیت 26هزار قطعه پرورشی و 3هزار قطعه مولد در شهرستان نظر آباد استان البرز به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان البرز برای راه اندازی این طرح مبلغ 4میلیارد و نهصد وهفتاد میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

براساس این گزارش با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال مستقیم 5نفر فراهم شده است.

راه اندازی سردخانه 5هزار تنی بالای صفر با مشارکت بانک کشاورزی استان البرز


با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و همزمان با ایام الله دهه فجر یک واحد سرد خانه بالای صفر به ظرفیت 5000 تن در شهرستان کرج راه اندازی  شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان البرز برای راه اندازی این طرح مبلغ 50میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع داخلی بانک پرداخت شده است.

این گزارش می افزاید با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال 40نفر به طور مستقیم  فراهم شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: