کد خبر: ۹۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - 05 February 2017
محصول 2008 جدید كه تا چند روز ديگر در بازار اروپا عرضه مي شود تا يك ماه ديگر در ايران خودرو توليد می شود كه اين امر در تاريخ خودروسازی كشور بي سابقه است.
 مديرعامل ايكاپ با بيان اين كه اجرای قرارداد پژو منافع زيادي نصيب اقتصاد كشور خواهد كرد، گفت: نخستين محصول پژو 2008 در اسفندماه امسال از خط توليد خارج خواهد شد.

به گزارش میزان، محمدرضا معتمد گفت:محصول 2008 جدید كه تا چند روز ديگر در بازار اروپا عرضه مي شود تا يك ماه ديگر در ايران خودرو توليد می شود كه اين امر در تاريخ خودروسازی كشور بي سابقه است. 

وی گفت: توليد و عرضه يك محصول به فاصله يك ماه از بازارهای جهانی، نشان از هوشمندی ايران خودرو در انعقاد قراردادهای بين المللی در دور جديد همكاری ها دارد.


وی از ارايه محصول جديد ايكاپ منطبق با ويژگی های جغرافيايی ايران خبر داد و گفت: در اروپا اين خودرو با موتور 1200 سی.سی عرضه مي شود ولي در ايران هم با موتور 1200 سی سی و هم با موتور 1600 سی.سی توليد و عرضه خواهد شد.

مديرعامل ايكاپ تاكيد كرد: ما بايد از خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصول اطمينان حاصل كنيم چون بسياری از مشتريان محصولات جديد افرادی هستند كه به اعتبار نام ايران خودرو از ما محصول خريداری می كنند و ما بايد اعتبار ايران خودرو را حفظ كنيم.

وی فعال بودن نمايندگی های معتبر ايران خودرو در سراسر كشور را نقطه قوتی برای شركت ايكاپ دانست و گفت: ما براي فروش محصولات ايكاپ بايد مدل ويژه ای داشته باشيم تا ساير فرآيندها را براساس آن طرح ريزي كنيم.

معتمد با بيان اين كه در هر سال يك يا دو محصول جديد روانه بازار خواهيم كرد، گفت: آموزش قبل از تحويل خودرو به مشتری اهميت زيادي دارد كه اين فرآيند با آموزش نيروهای انسانی در نمايندگی های ايران خودرو محقق خواهد شد.

مديرعامل ايكاپ افزود: نمايندگی های ايران خودرو برای ارايه سرويس های سریع و تعدادی از نمايندگی های منتخب برای سرويس های سنگين به محصولات ايكاپ آماده سازی می شوند. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: