کد خبر: ۸۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۵ - 31 December 2016
بانكداري ايراني -یکی از راه‌های افزایش بهره وری ، عملکرد بهتر و کسب عایدی بیشتر برای یک بنگاه اقتصادی توسعه بازار و ورود به فضای کسب و کار جدید است .
بانكداري ايراني -  یکی از راه‌های افزایش بهره وری ، عملکرد بهتر و کسب عایدی بیشتر برای  یک بنگاه اقتصادی  توسعه بازار  و  ورود به فضای کسب و کار جدید است .  این موضوع از آن روی اهمیت دارد که  رقابت در دنیای امروز چنان تنگاتنگ شده است که عدم دست‌یابی به بازار های جدید  یعنی خارج شدن از دور رقابت و درجا زدن در فضای کسب و کار خود است.

به گزارش بانكداري ايراني ، بانک ملت که در ابتدای سال 95  با  چالش های روبرو بود در حال حاضر با پشت سرگذاشتن تمامی آن مشکلات در اقدامی  توسعه بخش ، فضای کسب و کار خود را به  نحو چشمگیری  گسترش داده است. تا جایی که رییس کل بانک مرکزی از این  رخدادها ابراز خرسندگی کرده  و عملکرد بانک ملت را در سال جاری شایسته قدردانی خواند.

این توفیق در شناسایی استراتژی جدید بانک ملت است.  بنابه گفته مدیر عامل بانک ملت استراتژی تیم مدیریتی این  بانک ، جلب رضایت مشتریان به ویژه مشتریان ارزنده است و این استراتژی  نه تنها سبب  محکم ترشدن پیوند با مشتریان قدیمی  شده است  بلکه عاملی برای جذب مشتریان  جدید نیز شده است. 

حال با توجه به این دیدگاه بانک ملت بازار خود را در حوزه های نفت ، صنایع بزرگ و کوجک  ، محیط زیست و غیره  مشارکت بیشتری داشته و توانسته است مشتریان جدیدی را بدست آورد که همه این اتفاقات سال 96 را برای بانک ملت سالی پربار خواهد ساخت.

-تقویت همکاری با شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی 
مدیرعامل بانک ملت از شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران به عنوان شریک استراتژیک این بانک نام برد   و گفته است که همکاری با این شرکت برای بانک ملت یک فرصت است که بانک با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های خود به ویژه در زمینه فناوری اطلاعات، در جهت ایجاد منافع دوطرفه و یک رابطه پایدار برد- برد استفاده خواهد کرد.

-توافق مدیران عامل بانک ملت و سایپا برای گسترش سطح همکاری ها
 مدیران عامل بانک ملت و گروه خودروسازی سایپا در نشستی مشترک، برای گسترش سطح همکاری های فی ما بین توافق کردند.

-حمایت تسهیلاتی بانک ملت از شرکت های تولیدی در استان مرکزی به عنوان یکی از قطبهای صنعتی ایران
 بانک ملت با هدف کمک به رشد و توسعه اقتصادی استان مرکزی، اعطای تسهیلات به شرکت های تولیدی این استان را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

-حضور پررنگ در  حفاظت محیط زیست
بانک ملت در راستای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست  مورد قدر دانی سازمان محیط زیست قرار گرفت.

-افزایش شعب و پایگاه شبانه روزی
یکی از اقداماتی که در نیمه دوم سال 95 سرعت چشمگیری یافته است افزایش پایگاه های شبانه روزی بانک ملت در استان‌های  کشور با هدف افزایش رضایت مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب است تاکنون بانک پایگاههای شبانه روزی خود را در استانهای  گلستان ، کرمان ، فارس، هرمزگان ، بوشهر، خراسان رضوی، کرمانشاه و .... توسعه داده و شعبات خود را افزایش داده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: