کد خبر: ۸۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - 14 December 2016
تازه‌ترین گزارش از عملکرد «سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک» نشان می دهد که با آغاز به کار سامانه از ابتدای آبان ماه سالجاری و همزمان با اتصال تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت(PSP) به آن، حدود ۳۵۰ هزار پایانه کم تراکنش یا فاقد تراکنش از سوی این شرکت‌ها به شاپرک معرفی شده که توسط شاپرک ابطال شده‌است.
تازه‌ترین گزارش از عملکرد «سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک» نشان می دهد که با آغاز به کار سامانه از ابتدای آبان ماه سالجاری و همزمان با اتصال تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت(PSP) به آن، حدود ۳۵۰ هزار پایانه کم تراکنش یا فاقد تراکنش از سوی این شرکت‌ها به شاپرک معرفی شده که توسط شاپرک ابطال شده‌است.

 بررسی ها نشان می دهد که با گذشت تنها دو ماه ازآغاز فعالیت سامانه جامع مدیریت پذیرندگان شاپرک، رصد و حذف این تعداد پایانه کم تراکنش بیانگر آثار مثبت سامانه مذکور برای شبکه پرداخت الکترونیک کشور بوده که در مدت کوتاهی پس از پیوستن تمام شرکت‌های پی‌اس‌پی به این سامانه نشانه‌های اثرگذاری آن آشکار شده‌است.

این گزارش حاکیست، ابطال این تعداد پایانه می‌تواند به تخصیص بهینه پایانه‌ها و جلوگیری از اتلاف منابع کمک کند و در صورت تداوم پالایش از سوی پی‌اس‌پی ها می تواند به صرفه‌جویی ارزی چشمگیری بینجامد.
برچسب ها: شاپرک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: