کد خبر: ۸۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 06 December 2016
در چهارمین روز از معاملات این هفته بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بیش از ۷۴۹ واحد رشد کرد و در آستانه ورود به کانال ۸۱ هزار واحدی رسید. همچنین آیفکس بیش از ۱۰ واحد بالا رفت و عدد ۸۵۲.۲ را رقم زد.
در چهارمین روز از معاملات این هفته بورس اوراق بهادار تهران شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بیش از ۷۴۹ واحد رشد کرد و در آستانه ورود به کانال ۸۱ هزار واحدی رسید. همچنین آیفکس بیش از ۱۰ واحد بالا رفت و عدد ۸۵۲.۲ را رقم زد.

به گزارش ایسنا، امروز چهارشنبه شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۷۴۹ واحد واحد رشد کرد و به رقم ۸۰ هزار و ۸۳۰ رسید. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۳۰ واحد بالا رفت و عدد ۱۶ هزار و ۱۲۰ واحدی را تجربه کرد.

همچنین شاخص آزاد شناور با ۸۳۸ واحد رشد، به رقم ۸۹ هزار و ۷۳۷ واحدی رسید و شاخص بازار اول با نزدیک به ۷۰۰ واحد صعود ۵۷ هزار و ۳۲۳ واحدی را تجربه کرد. علاوه بر این شاخص بازار دوم با ۶۴۷ واحد رشد به رقم ۱۷۱ هزار و ۱۹۳ واحدی رسید.

نماد معاملاتی شرکت ملی صنایع مس ایران امروز با ۹۸ واحد تاثیر مثبت در شاخص کل بیشترین نقش را در نوسانات بازار سرمایه گذاشت. بعد از این نماد فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گلگهر و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین نقش را در نوسانات شاخص کل داشتند.

امروز در نماد پتروشیمی جم ۱۱۷ میلیون و ۳۲۰ هزار سهم به ارزش ۱۰۹ میلیارد و ۸۰۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در سه معامله درون گروهی کد به کد شد. همچنین در نماد ایران ترانسفو ۷ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان تنها در یک معامله درون گروهی داد و ستد شد.

همچنین نماد معاملاتی پتروشیمی جم با احتساب این معاملات درون گروهی برای دومین روز پیاپی، بیشترین ارزش و حجم معامله را به خود اختصاص داد.

ارزش معاملات امروز به رقم ۳۳۹ میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از یک میلیارد سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۶۴ هزار و ۷۱۵ نوبت داد و ستد بود.

امروز در بسیاری از نمادها در گروه فلزات اساسی روند افزایش قیمت پایانی را شاهد بودیم و نوسان گیران بورس اوراق بهادار تهران توانستند بازده نسبتا مناسبی را در این داد و ستدها کسب کنند. در این گروه بیش از ۲۳۷ میلیون سهم  به ارزش ۴۴ میلیارد و ۲۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. علاوه بر این در گروه کانه فلزی ۷۷ میلیون و ۲۹۳ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

آیفکس نیز امروز ۱۰.۳ واحد رشد کرد و ۸۵۲.۲ واحدی رسید. ارزش معاملات فرابورس ایران رقم ۱۴۲ میلیارد و ۸۵۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۲۸۱ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۸ هزار و ۸۵۷ نوبت داد و ستد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: