کد خبر: ۸۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - 06 December 2016
جلسه روسا و معاونين شعب سرپرستي قم، باهدف پيگيري و ساماندهي وصول مطالبات و جذب منابع ارزان‌قيمت برگزار شد.

جلسه روسا و معاونين شعب سرپرستي قم، باهدف پيگيري و ساماندهي وصول مطالبات و جذب منابع ارزان‌قيمت برگزار شد.

سرپرست استان قم موسسه اعتباري ثامن با تأکيد بر لزوم برگزاري جلسات ماهانه براي تبيين اهداف و بيان نقطه نظرات مديران عالي موسسه، گفت: پيگيري و ساماندهي وصول مطالبات از اولويت‌هاي موسسه و سرپرستي قم است.

محمدرضا رحماني زاده وصول مطالبات را يکي از مهم‌ترين راه‌هاي تأمين نقدينگي و منابع براي پرداخت تسهيلات دانست و خاطرنشان کرد: پرداخت تسهيلات بيشتر در قالب طرح‌هاي جديد تسهيلاتي، ضمن کمک به جذب منابع ارزان‌قيمت و پايدار که پايين آمدن قيمت تمام‌شده پول و سودآوري موسسه را نيز تضمين مي‌کند.

وي ادامه داد: بايد با درس گرفتن از رفتارهاي غلط و اشتباهات گذشته در پرداخت تسهيلات و همچنين تلاش مضاعف و پيگيري‌هاي برنامه‌ريزي‌شده، مطالبات فعلي را به حيطه وصول درآوريم.

رحماني زاده بابيان اينکه بزرگ‌ترين دارايي هر سازماني نيروي انساني ست، خطاب به همکاران گفت: ضمن استفاده بهينه از امتيازات فعلي موسسه در جذب منابع، نسبت به بازاريابي و افتتاح حساب‌هاي کوتاه‌مدت و بلندمدت بيش‌ازپيش تلاش شود.

معاون سرپرستي استان قم در ادامه جلسه، با اشاره به نواقص مطروحه در گزارش‌هاي بازرسي و حسابرسي شعب، توجه به برنامه‌ريزي و ساماندهي امور شعب را بر اساس دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌هاي سازماني ضروري دانست.

حسن يگانه در پايان گفت: رعايت نکات حفاظتي، امنيتي و کنترل و نظارت از وظايف اصلي مسئولين و معاونين شعب است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: