کد خبر: ۸۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - 17 November 2016
معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹ مرکز درمانی در استان های مختلف کشور فعال شده و تا پایان سال ۹۵ نزدیک به ۱۵ مرکز ویژه خدمات دندانپزشکی راه اندازی خواهد شد.
معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹ مرکز درمانی در استان های مختلف کشور فعال شده و تا پایان سال ۹۵ نزدیک به ۱۵ مرکز ویژه خدمات دندانپزشکی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش میزان، اکبر حاجیلو گفت: توجه به نیروی انسانی اولویت همه دستگاه هاست و در آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور ، توجه به مسائل رفاهی و معیشتی نیروی انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به شرایط سخت اعتباری و محدودیت های قانونی آموزش و پرورش گفت: تلاش کرده ایم تا با کاهش هزینه های جاری آموزش و پرورش ارائه خدمات مختلف به فرهنگیان را افزایش دهیم.

حاجیلو تصریح کرد: در یکی دو سال گذشته بالغ بر ۵۰ مرکز رفاهی و درمانی در سراسر کشور احداث شده که عمدتا از سال های قبل به صورت نیمه کاره رها شده بودند و تلاش کرده ایم با احیا و بهره برداری از آنها ،خدمات خود را به فرهنگیان افزایش دهیم.

معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مراکز اسکان بیماران نیز در دو سال گذشته به سمت توسعه پیش رفته و در مراکز استان هایی که قطب درمانی محسوب می شوند مراکزی ساخته شده است.

وی افزود: در دو سال گذشته ۹ مرکز اسکان بیماران برای فرهنگیان در سراسر کشور افتتاح شده و تا پایان سال ۹۵ نیز این تعداد به ۱۲ مرکز افزایش می یابد .

معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در زمینه اسکان فرهنگیان نیز گفت: استان فارس در این زمینه از استان های پیشتاز در ارائه خدمات مناسب با بیشترین ظرفیت پذیرش و بیشترین امکانات به فرهنگیان در کشور است.

وی ادامه داد: اسکان وظیفه ذاتی آموزش و پرورش نیست اما در سال های گذشته آموزش و پرورش توانسته با در اختیار قرار دادن امکانات مناسب، زمینه ارائه خدمات شایسته به فرهنگیان را فراهم کند.

حاجیلو گفت: با ارائه خدمات و عملکرد مناسب به فرهنگیان از جمله اسکان موقت، پوشش های بیمه ای، تسهیلات بانکی و وام های ضروری ،تلاش می کنیم تا اعتماد معلمین را نسبت به نظام و آموزش و پرورش تقویت کنیم.

وی افزود: توسعه صندوق های وام ضروری از سیاست های وزارت آموزش و پرورش است تا همکاران با کمترین شرایط و در اسرع وقت به تسهیلات مورد نظر خود دست یابند.

معاون اداره کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: این صندوق در همه ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور فعال است و توانسته سالانه بالغ بر ۴۵۰ هزار فقره وام به بهره یک درصد در اختیار فرهنگیان قرار دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: