کد خبر: ۸۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - 01 November 2016
در حالی که قرار است طرح مبارزه با قاچاق در بازار کفش از این هفته آغاز شود، بررسی‌های میدانی در این زمینه بیانگر آن است که بیشتر کالاهای قاچاق در این صنف مربوط به کفش‌های ورزشی بوده و کمتر شاهد حضور کالاهای غیرقانونی در بخش کفش‌های چرمی و رسمی هستیم.
 روزنامه جام جم در شماره سه شنبه 11 آبان در تشریح تیتر یک، موضوع رسیدگی به تخلفات در بازار کالا را در آستانه اجرای طرح مبارزه با قاچاق برجسته کرد و نوشت: در حالی که قرار است طرح مبارزه با قاچاق در بازار کفش از این هفته آغاز شود، بررسی‌های میدانی در این زمینه بیانگر آن است که بیشتر کالاهای قاچاق در این صنف مربوط به کفش‌های ورزشی بوده و کمتر شاهد حضور کالاهای غیرقانونی در بخش کفش‌های چرمی و رسمی هستیم.

این روزنامه در گفت وگوی با فرهاد قائمیان، آورد: فرهاد قائمیان بازیگر کم حرف و آرامی است. می‌توان در یک جمله گفت او از آن دست افرادی است که هرگز به دنبال هیاهوی مطبوعاتی نبوده و به همین دلیل همیشه بدون حاشیه کارش را انجام می‌دهد. او در طول این سال‌ها خیلی سخت و گزیده نقش‌هایش را انتخاب کرده، به همین دلیل وقتی کارنامه تلویزیونی او را بررسی می‌کنیم، تعداد کارهایش به انگشتان دو دست نمی‌رسد؛ در این باره می‌توان به سرالی‌های وفا، شوق پرواز، سرزمین کهن، تعبیر وارونه یک رویا، نردبام آسمان، یادآوری و زمانی برای عاشقی اشاره کرد. همین ویژگی باعث شده تا نقش‌هایش در هر یک از سرالی‌ها متفاوت باشد و مخاطبان رسانه ملی همیشه با دیدن او در یک نقش تازه کاملا غافلگیر شوند.

«مقاومت» برنده دوئل سیاسی لبنان، از دیگر عنوان های روزنامه جام جم است، در تشریح این خبر می خوانیم: سرانجام پس از 29 ماه خلأ سیاسی در لبنان روز گذشته پارلمان این کشور موفق شد در چهل و ششمین نشست خود میشل عون رئیس جریان ملی آزاد و نامزد مقاومت و جریان 8 مارس را به ریاست جمهوری این کشور انتخاب کند. عون پس از چهار دور رأی‌گیری در پارلمان لبنان موفق به کسب این مقام شد. جلسه دیروز پارلمان لبنان برخلاف همیشه با حضور تمامی 127 نماینده و بدون فردی غایب برگزار شد. پارلمان لبنان در کل 128 نماینده دارد که یکی از آنها فوت کرده است . میشل عون، نامزد مورد حمایت حزب‌الله و مورد مخالفت احزاب لبنانی نزدیک به عربستان بود. عون برخلاف همه مخالفت‌ها سرانجام حمایت حزب المستقبل به ریاست سعد الحریری را هم به دست آورد و موفق شد به کاخ بعبدا راه‌پیدا کند.

این روزنامه با انتخاب عنوان دستمزدم در ساعت خوش ماهی 80 هزار تومان بود، به نقل از ارژنگ امیرفضلی بازیگر تلویزیون و سینما می نویسد: در اوایلی که هم نسل‌های من بازیگر شدند، خوب بود.مثلا ماهی 20 هزار تومان می‌گرفتیم که در زمان خودش خوب بود. برای ساعت خوش ماهی 80 هزار تومان گرفتم که خیلی خوب بود، یک‌ سال پولم را جمع کردم و به اصطلاح پس‌انداز را زدم به زخم زندگی. اما یک دوره‌ای به بیکاری خوردم که خیلی بد بود و به نان شبم هم محتاج بودم اما آن دوره هم گذشت و اوضاع بهتر شد. اما حدود ده سال است که اُفت کرده و همچنان سیر نزولی را طی می‌کند.

روزنامه جام جم با درج عنوان نامه ام به سردار سلیمانی محرمانه بود، نوشت: ابراهیم حاتمی‌کیا تاکید کرد سفر اخیرش به سوریه شخصی بوده و برای فیلمسازی به این کشور نرفته بود. ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان سینما در جمع خبرنگاران درباره ساخت فیلم جدیدش گفت: قرار نیست فیلم جدیدم را در سوریه بسازم و سفرم به سوریه شخصی بود. او تاکید کرد تا هنگامی که فیلمنامه را کامل ننویسد و آماده ساخت نباشد امکان ندارد بگوید قرار است فیلمی بسازد. کارگردان «بادیگارد» افزود: سردار سلیمانی پیشنهادی برای ساخت فیلم بر اساس کتاب «آن 23 نفر» را داد، اما من در نامه پاسخ او را دادم و او دلایل این امر را از من پذیرفت. آن نامه محرمانه بود و کسی که اقدام به انتشار آن کرد در واقع بی‌اخلاقی کرد. او با اشاره به سفرش به سوریه گفت: از مدت‌ها پیش باید به این سفر می‌رفتم، اما هر دفعه که می‌گفتم کسی من را نمی‌برد در واقع من برای رفتن به این سفر حتی دیر کرده بودم، اما این بار قرعه به نام من افتاد و به سوریه رفتم.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «رئیس جمهور: پایبندی به تعهدات، ضامن پایداری برجام»، «همه با هم برای آب»، «کلید فرار از ترافیک»، «7 خودروی خاص برای ماشین بازها» و «سایه همسایه داری مستدام» پرداخت.

روزنامه جام جم در ضمیمه جام سیاست عنوان «آمریکا قابل اعتماد نیست» را منتشر کرد.
این روزنامه در ستون یادداشت عنوان های «چالش های جدی تر در انتظار برجام» و «تولید کننده را دریابیم» را به ترتیب به قلم حمیدرضا آصفی سخنگوی پیشین وزارت امورخارجه و سعید حیاتی رییس اتحادیه چرم و لوازم کفاشی به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: