کد خبر: ۸۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - 18 October 2016
روزنامه جوان در شماره سه شنبه 27 مهر با اشاره به سخنان معاون وزیر خارجه مبنی بر اینکه جان کری مسایل جدیدی را مطرح کرده که قابل پذیرش نیست از قول وی، نوشت: «غربی ها و امریکا با علم به اینکه ایران سیاست های منطقه ای و امنیتی و دفاعی خود را تغییر نمی دهد و پذیرش این مسئله، با ما مذاکره و توافق کردند و برجام را پذیرفتند.»

این روزنامه با اختصاص تیتر نخست به عنوان آیت الله آملی: آنچه مذاکره کنندگان بعید می دانستند اتفاق افتاد، آورد: رئیس قوه قضائیه با یادآوری هشدارهای خود درباره بدعهدی امریکا در جلسات شورای عالی امنیت ملی گفت: برادرانی که درگیر مذاکرات بودند، می گفتند که چنین امری بعید است اما دیدیم همان چیزی که آن را بعید می دانستند اتفاق افتاد و امروز طرف غربی با طرح این ادعا که به تعهدات خود در برجام عمل کرده است، از این تعهدات سر باز می زند. رئیس قوه قضائیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: انتخابات در کشور ما مقوله بسیار پراهمیتی است که اساس آن بر مردم سالاری دینی استوار شده است.

روزنامه جوان با انتشار عنوان حمله 30هزار عراقی به داعش در موصل، نوشت: ســرانجام روز دوشنبه فرمان عملیات آزادسازی موصل از دست داعش صادر شد و 30 هزار نیروی عراقی در اولین روز عملیات توانستند با درهم شکستن خطوط دفاعی تروریست ها دهها روستا را آزاد کنند. به گفته شاهدان عینی، سرکرده داعش و دهها تن از تروریست ها برای در امان ماندن از آماج حملات، از موصل به رقه سوریه گریخته اند. این گروه تکفیری برای متوقف کردن پیشروی نیروهای عراقی، اقدام به مین گذاری راه ها کرده است. با آزادی موصل آخرین پایگاه داعش در عراق از بین خواهد رفت. 

230 هزار شغل را بسیج در کشور ایجاد کرد، دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه به شمار می رود، در تشریح این مطلب می خوانیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در راستای تحقق سیاست های مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری تا اوایل امسال 230 هزار شغل توسط سازمان بسیج در سطح کشور ایجاد شده است. سردار محمدرضا نقدی در حاشیه یادواره شهید اعلمی و 184 ورزشکار استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امسال علاوه بر برنامه ای که برای توسعه واحدهای تولیدی کوچک داشتیم در تولید مواد غذایی توسط خود مردم نیز برنامه هایی شروع کردیم، به طوری که توسعه صنایع تبدیلی خانگی در حوزه مواد غذایی به اقتضای محصولات هر شهر مورد توجه قرار گرفته است.

روزنامه جوان با درج عنوان 81 درصد حامیان ترامپ: 8 نوامبر تقلب می شود، آورد: نامزد جمهوریخواهان در انتخابات امریکا برای چندمین مرتبه طی هفته های اخیر گفت که قرار است روز هشتم نوامبر در انتخابات امریکا تقلب شود. چالش تقلب در انتخابات امریکا سال هاست که مطرح است. جدی ترین مورد، مربوط به انتخاب جورج بوش در سال 2000 بود ولی این برای اولین بار است که یک نامزد ریاست جمهوری امریکا در چنین سطح گسترده ای احتمال تقلب را مطرح می کند. به گزارش «جوان»، دونالد ترامپ روز گذشته از طریق توئیتر، احتمال تقلب در انتخابات را مطرح کرد: « انتخابات نه تنها با فشار رسانه ای غیر صادقانه و یک طرفه ای که تصویری نادرست از هیلاری ارائه می کند، در حال ربوده شدن است بلکه در بسیاری از مراکز انتخاباتی تقلب خواهد شد.»

«شبکه های مجازی بستر واپس گرایی انقلاب می شوند»، «سوخت اصلاح طلبان را کارگزاران می رساند!»، «رحیم پور ازغدی: مگر می شود هم به گناه و هم به حق احترام گذاشت؟!»، «برنامه گسترش اعتیاد به قلیان در بانوان» و «همسر جانباز محمد علی سورانی: همسرم 14 سال در تهران مفقود شده بود!» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه جوان در ستون یادداشت های امروز عنوان های «انتخابات مدیران دو ماموریتی و امکانات دولتی» نوشته محمدجواد اخوان، «چرا آمریکا گزینه نظامی سوریه را کنار گذاشت؟» به قلم محمد بابایی و «معوق سازی سپرده های مردم در بانک خصوصی» نوشته مهران ابراهیمیان را انتشار داد. 
برچسب ها: برجام ، جان کری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: