کد خبر: ۸۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - 05 October 2016
راه‌اندازی باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران درمناطق محروم و روستائی یکی از خدمات ارزشمند دولت درسطح کشور است که دستگاه‌های اجرایی باید از این خدمات به‌طور همه‌جانبه حمایت کنند.
راه‌اندازی باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ایران درمناطق محروم و روستائی یکی از خدمات ارزشمند دولت درسطح کشور است که دستگاه‌های اجرایی باید از این خدمات به‌طور همه‌جانبه حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی پست‌انک ایران: سیدحمیدرضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح باجه نمایندگی خدمات بانکی روستای سراب حمام شهرستان پلدختر با تقدیر از راه‌اندازی این باجه و بیان مطلب فوق گفت: توسعه باجه‌های بانکی موجب کاهش ترددهای غیرضرور، هزینه‌های عمومی و صرفه‌جویی در وقت می‌شود که بسیار مهم است.


نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه هرچه بیشتر دولت به توسعه روستاها تصریح کرد: از مسئولان پست‌بانک استان لرستان انتظار داریم در مناطق پرجمعیت که هموطنان برای استفاده از خدمات مالی و بانکی مجبور هستند به شهرها سفرکنند اینگونه باجه‌ها را توسعه داده تا امور بانکی آنان تسهیل شود.

کاظمی خاطرنشان‌ساخت: دولت در ارتباط با توسعه زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات و فناوری خدمات قابل‌تقدیری انجام داده است.

همچنین در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان محلی و اهالی روستا برگزار شد فرزاد رستمی مدیر شعب پست‌بانک استان لرستان نیز گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های این بانک در استان ارائه کرد و گفت: رسالت باجه‌های نمایندگی بانکی در روستاها، مصداق بارز خدمت‌رسانی به مناطق محروم و نقاط کم برخوردار است که مسئولان پست‌بانک‌ایران برای انجام این مهم تمام تلاش و توان خود را به کار گرفته‌اند.

وی در پایان با تقدیر از حضور همه مسئولان تصریح کرد: این باجه‌ها تمامی خدمات رایج بانکی اعم از؛ افتتاح حساب‌جاری و قرض‌الحسنه، پرداخت تسهیلات، دریافت قبوض آب، برق، گاز، پرداخت حقوق و دیگر خدمات را انجام می‌دهد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: