کد خبر: ۸۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - 03 October 2016
دیروز مجلس در میان منطق و هیاهو رای به اعتدال در منطق داد و ظریف خندرو که از اهانت های دلواپسان اخم بر چهره داشت، بار دیگر فاتح میدان عملکرد خود و یارانش شد. او روز گذشته برای پاسخ به سوالات آقایان پورابراهیمی و جواد کریمی قدوسی در صحن علنی مجلس حاضر شد و گفت: چطور به مردان دیپلماسی اتهام می زنید و خلاف می گویید؟!
 روزنامه آرمان در شماره دوشنبه 12 مهر نوشت: دیروز مجلس در میان منطق و هیاهو رای به اعتدال در منطق داد و ظریف خندرو که از اهانت های دلواپسان اخم بر چهره داشت، بار دیگر فاتح میدان عملکرد خود و یارانش شد. او روز گذشته برای پاسخ به سوالات آقایان پورابراهیمی و جواد کریمی قدوسی در صحن علنی مجلس حاضر شد و گفت: چطور به مردان دیپلماسی اتهام می زنید و خلاف می گویید؟!

این روزنامه با اشاره به عنوان فساد سیاسی «ام الخبائث» است؛ برای تیتر نخست می نویسد: سعید حجاریان به خوبی از تحولات ناشی از تاثیرگذاری سیاست بر اقتصاد آگاه است و سعی می کند در نظریه پردازی های خود از عوامل معیشتی مردم غافل نماند که در همین راستا اخیرا درباره فیش های حقوقی با ارقام بالا و تاثیرات آن بر جامعه سخن گفته است. حجاریان در ارتباط با وجود فساد در ساختارهای سیاسی و اقتصادی ایران می گوید: فساد در ایران یک موضوع ساختاری است؛ یعنی از قدیم بود. اینکه الان می خواهند ببینند فساد از چه زمانی آغاز شده و توسط چه کسانی رونق گرفته به درد دعوای سیاسی می خورد. مبارزه ریشه ای فساد با این چالش ها که فقط جدال سیاسی را رونق می دهد، امکانپذیر نیست. این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به فسادزا بودن اقتصاد نفتی در ایران گفت: نفت برای ایران پول مفت بوده و باعث ایجاد فساد شده است. فساد در ایران معضلی ریشه ای بوده است. وی در همین رابطه به ایسنا گفت: فساد ایران فقط فساد اقتصادی نیست، مشکل اساسی ما وجود فساد سیاسی است که به وجود آورنده فساد اقتصادی شده است. فساد سیاسی «ام الخبائث» است و فسادهای دیگر را پرورش می دهد. در همین رابطه باز تاکید می کنم که رانت نفتی یکی از مشکلات اساسی ایران است.

تشکیل پرونده برای 2 زن ورزشکار، از دیگر عنوان های روزنامه آرمان است، در تشریح این خبر می خوانیم: عباس جعفری دولت آبادی با انتقاد از عدم واکنش نسبت به حضور دو زن در مسابقات غیر رسمی ورزشی خارجی با پوشش نامناسب از تشکیل پرونده قضائی برای این دو ورزشکار خبر داد.حضور زنان ایرانی در میادین ورزشی، یکی از مسائل بحث برانگیز در جامعه است که با نزدیک شدن به هر رقابت ورزشی، چالش هایی را در کشور به وجود می آورد. رویکرد های مختلفی در مورد حجاب بانوان ورزشکار وجود دارد. ورزشکاران زن ایرانی، باید در رقابت های ورزشی مثل المپیک گذشته، با حجاب کامل وارد شوند.

این روزنامه با انتخاب عنوان مسابقه ایران و کره را تعطیل کنید، می نویسد: آیت ا... یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال ایران- کره در شب عاشورا خطاب به وزیر ورزش با تاکید بر اینکه اگر این برنامه را حذف کنید، هر زیانی ببینید، در برابر آن سودی که از احترام عاشورا به دست می آید، برابری می کند، خاطرنشان کرد: از وزیر ورزش خواهش می کنم این محاسبه را دقیق تر انجام دهند و مسابقه را تعطیل کنند، چراکه سود آن در حال و آینده بیشتر خواهد بود، ضمن تقدیر از زحماتی که کشیده اند.

روزنامه آرمان با درج عنوان راز کارت های 500 هزار تومانی!، نوشت: یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس در هفتم مهرماه در اخطاری مستند به اصل 84 قانون اساسی گفت: متاسفانه امروز اتفاق ناگواری در مجلس از سوی شهرداری تهران رخ داد که موجب تعجب همه نمایندگان شد. ایراد اصلی هم به هیات رئیسه مجلس برمی گردد. امروز در کریدور مجلس لیستی را به عنوان تسهیلات تربیت بدنی برای نمایندگان آوردند و کارت 500 هزار تومانی از طرف شهرداری تهران به نمایندگان پیشنهاد می دادند. علیرضا رحیمی افزود: من مراجعه کردم که مطمئن شوم چنین چیزی صحت دارد و دیدم همه نمایندگان از دریافت این تسهیلات استنکاف کرده اند و با هوشیاری نمایندگان این حرکت با شکست مواجه شد.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست به بررسی عنوان های «علی مطهری: نگفتم حجاب باید اختیاری باشد»، «توصیه های رهبر انقلاب به شورای عالی حوزه»، « 397 مدیـر دریافت بالای 20 میلیون» و «محمد عطریانفر: دوران سازندگی دولت در ایران پوست اندازی کرد» پرداخت.

روزنامه آرمان در ستون یادداشت های اختصاصی عنوان «انتقاد از هر جنسی اما منصفانه» را به قلم غلامرضا ظریفیان و در ستون سرمقاله عنوان «سوال عجیب از وزیر امور خارجه» نوشته علی اکبر فرازی را به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: