کد خبر: ۸۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - 02 October 2016
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز شنبه موفق شدند یک ناو جنگی وابسته به ائتلاف عربی- سعودی را در سواحل شهر «المخا» در استان تعز (جنوب غرب) هدف قرار دهند.
روزنامه کیهان در شماره یکشنبه 11 مهر نوشت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز شنبه موفق شدند یک ناو جنگی وابسته به ائتلاف عربی- سعودی را در سواحل شهر «المخا» در استان تعز (جنوب غرب) هدف قرار دهند.

این روزنامه در تیتر یک با انتشار عنوان دست های پر از خالی راز دو قطبی های کاذب، آورد: دوقطبی سازی های کاذب و دامن زدن به آن رازی دارد که باید آن را در دست هایی دید که از تحقق وعده های داده شده خالی هستند. وقطبی سازی تبعات گسترده ای دارد و لطمات بسیاری به جامعه خواهد زد. این دوقطبی سازی های دروغین گاهی برای ایجاد اصطکاک و تلف کردن نیروی جامعه و گاه با اهداف دیگری نظیر پوشاندن مسائل مهم روز و معضلات جامعه است چرا که جامعه دوقطبی به راحتی قابل نفوذ و قابل شکستن است و با کمترین هزینه می توان افراد را به جان همدیگر انداخت و امنیت روانی جامعه را مختل کرد. 

روزنامه کیهان با بررسی عنوان اختتامیه چهاردهمین جشنواره فیلم مقاومت/ هنرمندان جوایز خود را از دست خانواده شهدا گرفتند می نویسد: آیین پایانی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت جمعه شب گذشته، 9 مهر در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد. در این مراسم شخصیت هایی چون سرلشگر جعفری فرمانده کل سپاه، سردار نقدی فرمانده بسیج، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، شیخ علی ظاهر نماینده حزب الله لبنان، مروانی نماینده انصارالله یمن، حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس، علی نصیریان، احمدرضا درویش، مریلا زارعی، پرویز پرستویی، حبیب اله کاسه ساز، نرگس آبیار، جمال شورجه، محمدحسین مهدویان، حبیب ایل بیگی و... حضور داشتند. حاج ابراهیم فرهات مدیر شبکه المنار نیز در این بخش جایزه خود را از سردار نقدی دریافت کرد. پدر شهید احمدی روشن نیز انگشتر خود را به دلیل ساخت فیلم های ارزشی و مواضع انسان دوستانه به ابوالقاسم طالبی تقدیم کرد.

این روزنامه با درج عنوان مدیران نجومی مرتکب هیچ تخلفی نشده اند!، نوشت: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح دیروز پس از افتتاح نمایشگاه عکس دستاوردهای دولت که در محل تالار وحدت برگزار شد ، با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت : درباره حقوق های نامتعارف و ناعادلانه ای که پرداخت شد، ما در مقطعی که راجع به این موضوع تصمیم گیری کردیم یکی از کارهایی که باید می کردیم این بود که از یک تاریخی به بعد باید مطمئن می شدیم که دیگر چنین اتفاقات منفی در نظام اداری کشور نمی افتد که بر این اساس یک مجموعه تصمیمات گرفته شد. جهانگیری با اشاره به مصوبات جدید گفت : قبل از این مصوبات در خیلی از موارد حقوق های بالایی وجود داشته که البته گیرنده حقوق هیچ تخلفی انجام نداده یعنی کسی که به ظاهر حقوقش بالا است و حتما هم باید کاهش پیدا کند وقتی که بررسی می کنیم می بینیم که آن کسی که حقوق گرفته طبق قوانین به او داده اند و او هم دریافت کرده است و نه از اول آمده شرط کرده که به من چنین حقوقی داده شود که در این رابطه طبق مقررات یک مجموعه ای باید برای آن فرد حقوق تعیین می کردند که تعیین و پرداخت کردند ولی از زمانی که این مصوبات ابلاغ شد هم گیرنده و هم پرداخت کننده حتما اگر همچین اقدامی انجام دهند حتما تخلف کرده اند و به تخلف شان حتما رسیدگی خواهد شد.

روزنامه کیهان در خبر ویژه با انتخاب عنوان جایزه مشترک برای کلاهبردار و مالباخته؟!، آورد: جان کری و جواد ظریف در فهرست نامزدهای دریافت جایزه صلح نوبل قرار گرفته اند.به گزارش دویچه وله تا یک هفته دیگر برنده جایزه صلح نوبل 2016 اعلام می شود. رئیس جمهور کلمبیا و رهبر گروه شورشی این کشور و همچنین روسای هیئت مذاکره کننده ایران و آمریکا در پرونده هسته ای از نامزدان مطرح دریافت جایزه هستند.روز هفتم اکتبر در اسلو برنده امسال جایزه صلح نوبل معرفی خواهد شد. در مجموع برای سال جاری 376 شخصیت و نهاد در فهرست نامزدان دریافت این جایزه قرار گرفته اند.

«توسعه صنعت خودروسازی با مونتاژ محصول 17 سال پیش رنو!» و «نابغه ای که تاریخ شهادت خود را پیش بینی کرده بود» از دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه کیهان در ستون یادداشت میهمان عنوان ««نفوذ جریانی» و جریان ضد دفاعی» را منتشر کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: