کد خبر: ۸۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - 26 September 2016
جشنواره خانوادگی عترت با حضور رئیس اداره کل حراست بانک مهر اقتصاد در استان اردبیل برگزار شد.

جشنواره خانوادگی عترت با حضور رئیس اداره کل حراست بانک مهر اقتصاد در استان اردبیل برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان اردبیل، احمد علی مرادی – رئیس اداره کل حراست بانک -  در این مراسم طی سخنانی با اشاره به سابقه کینه توزی دشمنان اسلام و ایجاد توطئه ها و جنگ های متعدد علیه نظام جمهوری اسلامی، ضرورت توجه و هوشیاری خانواده ها را مورد تاکید قرارداد و گفت: پس از عدم موفقیت دشمن در نبرد سخت، در مقطع کنونی با روی آوردن به جنگ نرم، سعی در سست کردن بنیان های جامعه به ویژه خانواده ها را در دستور کار قرار داده اند و برای این امر برنامه های گسترده ای دارند.

وی با بیان اینکه دشمن ارزش های دینی، اعتقادات جامعه و رکن رکین خانواده را هدف قرار داده، افزود: ترویج بی عفتی و بی حیایی و عادی سازی پدیده شوم خیانت بیانگر این است که جبهه استکبار می خواهد ارزش های انسانی و اسلامی خانواده ها را نابود کرده و به دنبال جایگزینی فرهنگ خانوار به جای فرهنگ خانواده است.

مرادی با تبیین موضوع امنیت و ابعاد متعدد آن، گفت: چنانچه دشمن بتواند در امنیت اخلاقی خانواده ها خلل ایجاد کند، کل جامعه و کشور را نا امن خواهد کرد لذا والدین باید با ارتقاء سطح آگاهی و اطلاعات خود و شناسایی آسیب ها و تهدیدات مراقب تربیت فرزندان خود باشند.

در ادامه، محرم خرم – رئیس اداره امور شعب استان اردبیل – طی سخنانی با اشاره به موفقیت های بانک در عرصه های مختلف، نقش خانواده ها و همسران کارکنان را در دستیابی به این اهداف بسیار تعیین کننده دانست و گفت: خانواده ها اصلی ترین و مهمترین حامی معنوی بانک هستند و حضور شما در کنار همکاران از مهم ترین علل موفقیت آن محسوب می شود.

گفتنی است این مراسم با اجرای برنامه های متعدد آموزشی، فرهنگی و تفریحی ادامه داشت و در پایان با اهداء هدایایی از خانواده ها تجلیل به عمل آمد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: