کد خبر: ۸۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - 26 September 2016
مدیر شعب بانک در استان مرکزی: صنعت سنگ دارای ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی است
مدیر شعب بانک در استان مرکزی: صنعت سنگ دارای ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی است

مدیر شعب بانک در استان مرکزی گفت: صنعت سنگ دارای ظرفیت های زیادی در عرصه ی کارآفرینی، سرمایه گذاری و به ویژه خلق هنر می باشد و بانک قوامین در راستای بهره برداری از این ظرفیت ها آمادگی کامل دارد.

ابراهیم میررضایی مدیر شعب بانک در استان مرکزی در حاشیه ی مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه سنگ ایران که در شهرستان نیم ور  محلات برگزار شد  در گفت و گو با خبرگزاری سنگ ایران به اهمیت و جایگاه مهم معادن سنگ در کشور اشاره و تصریح کرد: شهر محلات ظرفیت های بسیار زیادی در عرصه صنعت سنگ دارد. وجود معادن با ارزش در این شهرستان زمینه های کارآفرینی برای تعداد زیادی از مردم را فراهم کرده است. این ثروت با ارزش باید بیش از پیش مورد توجه قرا گیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:   انشاء الله با حمایت همه جانبه مسئولین استانی بتوانیم زمینه های رشد و شکوفایی این صنعت را بیش از گذشته فراهم کنیم.

بر پایه این گزارش، نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ طی مراسمی با حضور مهندس نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار استان مرکزی و نمایند گان شهرهای اراک، محلات، دلیجان و خمین در مجلس و نیز مدیر شعب بانک قوامین در این استان در اواخر شهریور ماه برگزار می گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: