کد خبر: ۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - 15 September 2016
آیت الله حسین مظاهری در دیدار محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور با تقدیر و تشکر فراوان از تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی دولت، صبر و بردباری در قبال تنش ها و مشکلات گوناگون را رمز اصلی توفیقات دولت برشمرد و با بیان اینکه فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم زیاد است، گفت؛ دستگاه سیاست خارجی در مسیر مورد علاقه دشمنان حرکت نکند.
 روزنامه رسالت در شماره پنجشنبه 25 شهریور در تشریح تیتر یک، نوشت: آیت الله حسین مظاهری در دیدار محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور با تقدیر و تشکر فراوان از تلاش ها و فعالیت های شبانه روزی دولت، صبر و بردباری در قبال تنش ها و مشکلات گوناگون را رمز اصلی توفیقات دولت برشمرد و با بیان اینکه فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم زیاد است، گفت؛ دستگاه سیاست خارجی در مسیر مورد علاقه دشمنان حرکت نکند.

این روزنامه با انتخاب عنوان «800 برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با شعار ما آماده ایم، برگزار می شود»، آورد: سردار بهمن کارگر در جمع خبرنگاران با اشاره به شعار «ما آماده ایم» برای کلیه برنامه های مرتبط با دفاع مقدس در سال جاری، به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: امسال در مجموع 800 برنامه در سراسر کشور برگزار خواهد شد که در تهران متولی برگزاری این برنامه های بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و در هر استان، استانداری ها هستند. رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس رویکردهای «گفتمانی»، «تکریمی» و «اطلاع رسانی» را بعنوان سه رویکرد برنامه های بزرگداشت امسال هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: امسال تلاش کرده ایم در حوزه فضای مجازی به نسبت سال های قبل ورود بیشتری داشته باشیم که به خصوص در زمینه استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی فعالیت هایی از طریق NGO ها سامان دهی شده است.

روزنامه رسالت زیر عنوان «آثار پیری و کهولت در بزرگ ترین دموکراسی جهان!» نوشت: عدم حضور جوانان در تصمیم گیری های دولت آمریکا و گردش قدرت میان افراد کهنسال و پیر در ساختار سیاسی ایالات متحده نکته ای نیست که بتوان آن را نادیده انگاشت. میزان مشارکت انتخاباتی و سیاسی جوانان آمریکایی بسیار پایین است. این موضوع خود را در ادوار مختلف انتخاباتی در ایالات متحده نشان داده است. «هیلاری کلینتون» در روز 11 سپتامبر و در حالی که برای ادای احترام به قربانیان این حادثه تروریستی در مراسم ویژه آن حضور پیدا کرده بود، ناگهان از حال رفت و جو آشفته انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را آشفته تر کرد. این رویداد که دقیقاً به وضعیت سلامتی کلینتون مرتبط است سؤالات زیادی در ذهن رأی دهندگان آمریکایی و در مورد این نامزد دموکرات برانگیخته است. هم اکنون شاهد حاکم شدن شرایطی خاص بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستیم. احتمال کناره گیری هیلاری کلینتون از رقابتهای انتخاباتی آمریکا منتفی نیست، با این حال جایگزین وی، از میان بایدن و سندرز انتخاب می شود. به نظر می رسد نظام سرمایه داری تنها افراد مسن و کهنسال را حافظ منافع کلی خود قلمداد می کند. این قاعده در خصوص حزب جمهوری خواه نیز صادق است. 

«وضعیت فرهنگی جامعه در شأن کشور اسلامی نیست!» عنوان دیگر این روزنامه است. در این مطلب می خوانیم: عشرت شایق، کارشناس ارشد روابط بین الملل و پژوهشگر فرهنگی در گفت و گویی اظهار داشت: در شرایط کنونی، وضعیت فرهنگی جامعه تحت تاثیر تهاجم فرهنگی بوده و به هیچ وجه مناسب شأن یک کشور اسلامی نیست به طوری که این موضوع بارها و بارها از سوی مقام معظم رهبری و دیگر دلسوزان نظام و صاحب نظران متعهد فرهنگی کشور مورد تذکر قرار گرفته است. تجربه نیز نشان داده که دشمن برای تحقق خواسته های نامشروع خود در جنگ نرم، نفوذ در خانواده ها را در دستور کار داشته تا با از هم پاشیدن کیان خانواده، دسترسی به سایر اهداف، آسان تر و کم هزینه تر باشد. در شرایطی که خیلی از مشکلات جامعه ما نشأت گرفته از غفلت و توهم انگاری مسئولین در رابطه با موضوع تهاجم فرهنگی است، گویی عده ای هنوز موضوع شبیخون فرهنگی و آثار تخریبی آن را باور ندارند یا نمی خواهند باور کنند که همین مسئله باعث مظلومیت بخش فرهنگ می شود.

«آیت الله مکارم شیرازی: وهابیت ساختگی و ارتباطی با اسلام ندارد»، «نایب رئیس مجلس: به خاطر بی عرضگی امثال من جوانان بیکار مانده اند»، «معصومه ابتکار: بانک های اروپایی درتجارت با ایران تردید دارند»، «محسن رضایی: لیبرال ها هنوز چشم به آمریکا دوخته اند»، «گرد و خاک اوربان در قاره سبز»، «پس لرزه های برکناری روسف» و «توجیه گری تازه اردوغان » دیگر عنوان های نیم صفحه نخست روزنامه رسالت است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: