کد خبر: ۸۱۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - 13 September 2016
«پزشکان آمریکا، بیماری ذات الریه هیلاری کلینتون، جدی ترین گزینه برای پست ریاست جمهوری آمریکا را تائید کرده اند تا بدین ترتیب احتمال حذف نامزد دموکرات ها و مبتکر ایده شوم «داعش» به شدت بر سر زبان ها بیفتد.»
«پزشکان آمریکا، بیماری ذات الریه هیلاری کلینتون، جدی ترین گزینه برای پست ریاست جمهوری آمریکا را تائید کرده اند تا بدین ترتیب احتمال حذف نامزد دموکرات ها و مبتکر ایده شوم «داعش» به شدت بر سر زبان ها بیفتد.» این مطلب بخشی از خبر نخست روزنامه کیهان در شماره سه شنبه 23 شهریور است.

این روزنامه با انتخاب عنوان آل سعود متهم نیست جنایتکار است باید محاکمه شود، نوشت: آیت الله سید احمد خاتمی خطیب نماز عید قربان تهران در خطبه های نماز عید قربان پایتخت، گفت: اگر کسی در هر چیزی تردید کند، تردیدی در این وجود ندارد که در فاجعه منا، حکام آل سعود نه متهم بلکه جنایتکار خط مقدم هستند و حداقل این است که مقصر بودند. وی اظهار داشت: با دوربین هایشان می توانستند همه این اتفاقات منا و جان دادن مسلمانان را ببینند و اگر با هلی کوپتر آب می رساندند، می توانستند جان بسیاری از مسلمانان را نجات دهند. همچنین مأمورین ایرانی را برای کمک اجازه ندادند و مأمورین خود نیز هیچ کمکی به مسلمانان برای نجات یافتنشان نکردند. آیت الله خاتمی تأکید کرد: این جنایتکاران باید در دادگاه های اسلامی محاکمه و مجازات شوند. 

روزنامه کیهان با انتشار عنوان زمزمه عاشقانه دعای عرفه امام حسین(ع) در سراسر کشور، آورد: مردم مؤمن و شریف ایران اسلامی دعای عرفه امام حسین(ع) را عارفانه و عاشقانه، به یاد مهاجران الی الله منا و در جوار پیکرهای مطهر شهدا در سراسر کشور زمزمه کردند. مردم خداجو و متدین ایران اسلامی، عصر روز یکشنبه که به عنوان «روز نیایش» نامگذاری شده است، با حضور در بقاع متبرکه امامزادگان، مصلاها، هیئات مذهبی و گلزارهای شهدای سراسر کشور، با یاد شهدای منا و در فضایی سرشار از معنویت به قرائت دعای پر فیض عرفه و مناجات و راز و نیاز با خالق یکتا پرداختند. این مراسم امسال با رویکرد اعلام انزجار از ددمنشی های آل سعود و مواضع اخیر مفتی های سعودی و همچنین بزرگداشت شهدای فاجعه منا برگزار شد.

پرداخت خسارت بدون کروکی تا 6 میلیون و 300 هزار تومان، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به تصویب قانون 66 ماده ای بیمه شخص ثالث از پرداخت خسارت بدون کروکی توسط شرکتهای بیمه تا سقف 6 میلیون و 300 هزار تومان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، عبدالناصر همتی در خصوص بررسی چالش های صنعت بیمه کشور اظهار داشت: همه پوشش های بیمه ای که در کشور ارائه می شود قابل استفاده برای مردم هستند ولی بیمه شخص ثالث از مهمترین بیمه های کشور است که به همراه سایر بیمه های اتومبیل سهم حدود 50 درصدی از نظام بیمه ای کشور را به خود اختصاص داده است. رئیس کل بیمه مرکزی افزود: جلوگیری از هدر رفتن وقت دیگران یکی از مزیت های کروکی نکشیدن در تصادفات با مبالغ پایین است. البته لازمه اش توافق دو طرف تصادف می باشد.

روزنامه کیهان با درج عنوان آخرین انتخابات سعودی ها هنگامی بود که از هر قبیله یک نفر را برای کشتن پیامبر(ص) برگزیدند، نوشت: «حنان الفتلاوی» نماینده مجلس عراق به اظهارات «ثامر السبهان» که دولت بغداد را به دموکراسی فراخوانده بود، واکنش نشان داد و گفت: سفیر کشوری به ما آموزش دموکراسی می دهد که آخرین انتخابات کشورش زمانی بود که از هر قبیله ای یک نفر را انتخاب کردند تا پیامبر(ص) را به قتل برسانند! این اظهارات الفتلاوی، عمق انزجار وی و جامعه عراق را نسبت به رژیم آل سعود نشان می دهد. رژیم آل سعود با حمایت از «صدام» دیکتاتور سابق عراق و با پشتیبانی مالی، ایدئولوژیکی و تسلیحاتی از جانیان داعش، طی ده های اخیر جان صدها هزار عراقی را گرفته است. این رژیم که منحط ترین و ارتجاعی ترین رژیم دنیا محسوب می شود و هیچگونه انتخابات و اظهارنظری را برنمی تابد، به بهانه دموکراسی در دیگر مناطق از جمله عراق و سوریه مداخله می کند. سفیر سعودی همچنین چند روز پیش به خاطر مواضعی از این دست از بغداد اخراج شد.

این روزنامه در ستون یادداشت روز به عنوان «سنگرهای کلیدی آمریکا و سنگربان های داخلی» پرداخت و در بخش خبر ویژه عنوان «لاپوشانی خطر FATF با دروغ بزرگ درباره قانون ضد تروریسم» را منتشر کرد.

«8 سنت غلط ازدواج از نگاه رهبر انقلاب» دیگر عنوان نیم صفحه نخست روزنامه کیهان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: