کد خبر: ۸۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - 09 September 2016
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس گفت: حضور مسئولان تصمیم‌گیر کشور از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی در منطقه آزاد ارس، در توسعه، پیشرفت و سازندگی ارس موثر است.
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ارس گفت: حضور مسئولان تصمیم‌گیر کشور از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی در منطقه آزاد ارس، در توسعه، پیشرفت و سازندگی ارس موثر است.

به گزارش ایسنا، «محسن خادم عرب‌باغی» در جریان بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از منطقه آزاد ارس اظهار کرد: با هر بازدید، مسئولان تصمیم‌گیر با پتانسیل‌ها و امکانات منطقه آزاد ارس آشنایی پیدا می‌کنند و می‌توانند با نگاهی مثبت، در تدوین قوانین مربوط به مناطق آزاد به‌ویژه قوانین سرمایه‌گذاری که باعث شکوفایی ارس خواهد شد، مشارکت کنند.
وی افزود: پیشرفت‌های حاصل شده در ارس باعث شده هیئت‌های مختلفی از دستگاه‌های اجرایی، تقنینی و قضایی به این منطقه آزاد سفر داشته باشند و به‌زودی میزبان اجلاس روسای دانشگاه‌های کشور و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با دیدار از ارس، با پروژه‌های انجام شده و در دست انجام این منطقه آزاد آشنا می‌شوند و با انتقال این توفیقات به مردم، امیدواری‌ها افزایش یافته و اعتماد میان دولت و مردم تقویت خواهد شد.

به گفته وی، هم‌اکنون پروژه‌هایی به میزان 2000 میلیارد ریال در ارس در دست اجراست که شامل پروژه‌های راه‌سازی، ساخت مدرسه، بهداشت و درمان و زیرساخت‌هاست.

عرب‌باغی افزود: این بازدید و بازدیدهایی از این دست به نفع استان هم هست، چون در بازدید میدانی مسئولان، اختصاص اعتبار مورد نیاز برای پروژه‌های استان نیز تسهیل می‌شود و این به نفع آذربایجان‌شرقی است.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به آذربایجان‌شرقی از چهارشنبه وارد منطقه آزاد ارس شده‌اند و بعد از بازدید از چند واحد سرمایه‌گذاری، بعدازظهر امروز جلفا را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: