کد خبر: ۸۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - 08 September 2016
بدون اینکه کوچکترین امتیازی به خارجی ها بدهیم، از فهرست سیاه اف ای تی اف به فهرست در حالت تعلیق منتقل شدیم؛ ضمن اینکه خارج شدن ایران از این لیست، خشم و ناراحتی سعودی ها، صهیونیست ها و آمریکا را به همراه داشته است.
 روزنامه اطلاعات در شماره پنجشنبه 18 شهریور با اشاره به گفت وگوی علی طیب نیا در برنامه ویژه خبری به نقل از وی نوشت: بدون اینکه کوچکترین امتیازی به خارجی ها بدهیم، از فهرست سیاه اف ای تی اف به فهرست در حالت تعلیق منتقل شدیم؛ ضمن اینکه خارج شدن ایران از این لیست، خشم و ناراحتی سعودی ها، صهیونیست ها و آمریکا را به همراه داشته است.

این روزنامه با بررسی عنوان ملت ایران شجاعانه در مقابل جهالت آل سعود ایستاده است در تشریح تیتر نخست، سخنان حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار با خانواده های شهدای منا و مسجد الحرام را بازتاب داد و از قول ایشان آورد: کوتاهی و بی کفایتی آل سعود در این حادثه ، اثبات مجدد بی لیاقتی این شجره خبیثه ملعونه درتصدی واداره حرمین شریفین است وملت ایران شجاعانه درمقابل جهالت و گمراهی آل سعود ایستاده ومواضع قرآنی وبرحق خود را، با افتخار و صریح بیان می کند و ملت ها وکشورهای دیگرنیزباید شجاعانه، گریبان سعودی ها را بگیرند.

روزنامه اطلاعات با انتشار عنوان امام هیچ وقت اخلاق را فدای حکومت نکرد، می نویسد: فاطمه طباطبایی رئیس انجمن علمی عرفان اسلامی با تأکید براین که برای امام حتی یک نفر کرامت و شرافت دارد، گفت: با مدیریت امام خشونت های اول انقلاب به آرامش تبدیل شد. امام‎ ‎هیچ وقت اخلاق را فدای حکومت نکردند، نوشت: خانم طباطبایی با تأکید براین که هیچ لحظه ای امام حاضر نشد اخلاق را فدای حکومت و تثبیت حکومت کند، گفت: زمان جنگ که به نظرمن یک دوران طلایی تاریخ ایران است، از امام پرسیدند که دشمن شیمیایی می زند ما هم بزنیم؟ اما برای امام حتی یک انسان شرافت و کرامت دارد. امام گفتند که اصلا چنین اجازه ای نداریم. باز می گویند که پلی است که اگر خراب کنیم دشمن نمی تواند مهمات بیاورد. امام می گوید که چون محل عبور مردم است چنین اجازه ای نداریم. هیچ گاه اخلاق را زیرپا نمی گذارد چون هدف دارد.

فسیل های 7 میلیون ساله لرستان رونمایی شد، دیگر عنوان صفحه نخست این روزنامه است، در تشریح این مطلب می خوانیم: سیل هایی هفت میلیون ساله ای که سال 92 در جریان تعریض جاده در لرستان کشف شده بود، روز گذشته در معاونت طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی شد.به گزارش خبرنگار ما، آنا اسماعیلی، کارشناس بخش دیرینه شناسی دفتر موزه تاریخ طبیعی و ذخایر ژنتیکی سازمان حفاظت محیط زیست در نشست خبری رونمایی از نمونه های فسیلی استان لرستان اظهار داشت: در سال 92 هنگام تعریض جاده در نور آباد لرستان تعدادی فسیل یافت شد که ابتدا به دلیل آن که گمان می رفت فسیل ها انسانی باشد به اداره کل میراث فرهنگی استان لرستان گزارش داده شد اما پس از بررسی قطعات مشخص شد که گونه ها جانوری است.

«رئیس جمهوری: هرگز از خون شهیدان مظلوم منا نخواهیم گذشت» و «مجلس عوام انگلیس خواستار توقف فروش سلاح به عربستان در پی کشتار مردم یمن شد» دیگر عنوان های برجسته صفحه نخست این روزنامه است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: