کد خبر: ۸۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - 03 September 2016
احساس می شود در خیلی از دستگاه ها شعار تغییر که مردم به آن در اسفند 94 رای دادند، درک نشده است. برخی دستگاه های اجرایی در هفته های اول مجلس بسیار فعال بودند و گله ما این است چرا آنها در راستای مطالبات مردم فعالیت خود را مدیریت نمی کنند. مردم خواهان تغییر در نگرش ها هستند.
 روزنامه اعتماد در شمار شنبه 13 شهریور به نقل از رییس فراکسیون امید در نشست سراسری شورای نمایندگان انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها نوشت: احساس می شود در خیلی از دستگاه ها شعار تغییر که مردم به آن در اسفند 94 رای دادند، درک نشده است. برخی دستگاه های اجرایی در هفته های اول مجلس بسیار فعال بودند و گله ما این است چرا آنها در راستای مطالبات مردم فعالیت خود را مدیریت نمی کنند. مردم خواهان تغییر در نگرش ها هستند.

این روزنامه در تیتر یک با انتخاب عنوان دستور پیگیری املاک نجومی، می نویسد: در ادامه رسیدگی به ابعاد مختلف پرونده واگذاری املاک از سوی شهرداری به تعدادی از مدیران شهری، اعضای شورای شهر، چند خبرنگار صدا و سیما و...، پس از تکذیب نامه درخواست ٢٨ عضو شورا برای شکایت از سایت افشا کننده پرونده واگذاری املاک زیر قیمت به مدیران شهری از سوی محسن سرخو (عضو اصلاح طلب شورای شهر)، دیروز رحمانی فضلی، وزیر کشور نیز، در گفت وگویی با ایسنا، خبر از ورود این وزارتخانه به پرونده مزبور و بررسی دقیق آن داد. وزیر کشور درباره پرونده «املاک نجومی» و واگذاری املاک گران قیمت به برخی مدیران شهری از دستور خود به معاون عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها برای بررسی این پرونده خبر داده و گفت: درباره این موضوع سازمان بازرسی بررسی هایی انجام داده و به گزارشات اولیه ای رسیده و این گزارش اولیه را برای شهرداری فرستاده است تا شهرداری پاسخ دهد.

روزنامه اعتماد با انتشار عنوان اصلاح طلبان در انتخابات ٩٦ بازی خودشان را داشته باشند، به نقل از عباس عبدی آورد: اساسا اصلاح طلبان از کسی نباید حمایت کنند، آنان باید بازی خودشان را انجام دهند و گمان کنند که روحانی بهتر از دیگران می تواند نقش مناسبی را در این بازی ایفا کند. ما نه از روحانی، از هیچ کس دیگر نباید حمایت کنیم، ما باید خط مشی خود را داشته باشیم و بعد ببینیم که چه کسی بهتر و موثرتر و عملی تر از همه می تواند در این خط مشی ایفای نقش کند. مثل تماشاگرانی که تیم ملی فوتبال خود را حمایت می کنند، پیروزی آن تیم را پیروزی خود می دانند، بنابراین حمایت از تیم ملی، یک گزینه در کنار سایر گزینه ها نیست، این کاری است که باید انجام دهیم. بنابراین اصلاح طلبان هستند که باید دنبال کسی بگردند که نقش مناسبی برای آنها ایفا کند و نه برعکس.

این روزنامه با درج عنوان نباید مردم را بترسانیم و تحقیرشان کنیم، نوشت: علی اکبر ناطق نوری منبرهای متفاوتش را هنوز حفظ کرده است. در مراسمی که برای یکی از اصلی ترین یاران حضرت امام برگزار شده است توصیه های خاص خودش را دارد. مخاطبش هم مسوولان هستند و هم آنهایی که با او هم لباس هستند. از ممنوع بودن «برخورد خشن» با مردم می گوید و تاکید می کند که اگر مردم ترسانده شوند بر اساس توصیه های پیامبر حرکت نشده است. عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه باید به پیامبر (ص) تاسی کنیم، گفت: نباید به مردم توهین کرده یا تحقیرشان کنیم؛ نباید با مردم خشن برخورد کنیم. اگر مردم را بترسانیم و خشن برخورد کنیم مثل پیامبر(ص) عمل نکرده ایم.

روزنامه اعتماد با انتشار عنوان سیل و آبگرفتگی تابستانی، می نویسد: وقوع سیل در استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی که از ساعت های ٢١ پنجشنبه شب آغاز شده و تا اواسط جمعه ادامه داشت خسارت های فراوانی را به مردم و زیرساخت های منطقه وارد کرده است. معاون اول رییس جمهور در تماس تلفنی با استانداران مازندران و گلستان خواستار بسیج امکانات برای رسیدگی به آسیب دیدگان حادثه و لزوم رسیدگی فوری برای ساماندهی وضعیت فعلی و جبران خسارات وارده شد. همچنین معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از مرگ چهار تن در پی وقوع سیلاب و توفان در سه استان شمالی کشور خبر داد. به گزارش ایسنا، مرتضی اکبرپور درباره خسارت های ناشی از جاری شدن سیلاب در استان گلستان گفت: بر اثر بارش سیل در روستای مراوه تپه، اعضای یک خانواده سه نفره جان خود را از دست دادند. کودک خردسال خانواده به آب افتاده بود که پدر و مادر او برای نجاتش اقدام کردند اما آنها هم گرفتار سیل شدند و همراه با کودک شان جان باختند.

این روزنامه در ستون نگاه روز عنوان «برخورد جناحی با فساد خود فسادزاست» را به قلم غلامرضا ظریفیان استاد دانشگاه اختصاص داد.
روزنامه اعتماد همچنین عنوان های «سمرقند مهیای خاکسپاری»، «عاصمه جهانگیر گزارشگر جدید»، «مدیر عامل فرابورس: با سه موسسه رتبه بندی جهانی مذاکره کرده ایم» و «جهنم آزادی» را در صفحه نخست به چاپ رساند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: