کد خبر: ۷۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - 07 August 2016
معاون امورمناطق بانک مهر اقتصاد در جمع کارکنان استان آذربایجان غربی گفت: در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی باید طوری تدبیر شود که ضمن داشتن توجیه اقتصادی، موجبات ایجاد اشتغال فراهم شود.
معاون امورمناطق بانک مهر اقتصاد در جمع کارکنان استان آذربایجان غربی گفت: در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی باید طوری تدبیر شود که ضمن داشتن توجیه اقتصادی، موجبات ایجاد اشتغال فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان آذربایجان غربی، جواد حاجی مزدارانی – معاون امور مناطق بانک - در این نشست با تشریح اهمیت و نقش نیروی انسانی در توفیقات بانک، اظهار داشت: عملکرد یکایک کارکنان در رشد و شکوفایی بانک تاثیرگذار است.

وی تصریح کرد: اساساً در حوزه اقتصاد برآیند فعالیت ها باید منتج به درآمد و بهره وری شود از اینرو در یک بنگاه اقتصادی مانند بانک مهر اقتصاد، کارکنان هر بخشی باید خود را مجری اهداف ترسیم شده بانک و سهامدار آن بدانند.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد گفت: کار اصلی کارکنان بانک ایجاد درآمد برای سیستم است بنابراین ایفای نقش کارکنان در قالب تفکر سهامداری و با نگرش سیستمی می تواند بر توفیقات و دستاوردهای بانک بیفزاید.

وی با تشریح راهبردهای مدیریتی حاکم بر بانک، اظهار داشت: تفویض اختیار به مسئولان استان و مدیران شعب و ایجاد فضا برای به کارگیری خلاقیت و ابتکار جزء اصول مدیریتی بانک مهر اقتصاد است که تمامی این مولفه ها بر اساس سیاست های کلی بانک شکل گرفته است.

مزدارانی در بخش دیگری از سخنان خود، خاطر نشان کرد: در بررسی عملکرد شعب یا اظهار نظر در مورد آن نباید شتاب و عجله کرد بلکه باید با همدلی و همفکری و به دور از فرافکنی در پی ارتقا وضعیت شعب و خروجی آن متمرکز شد که این مهم نیز با کار و تلاش هدفمند و عملیاتی شدن سیاست های اعلامی بانک حاصل می شود.

وی با بیان اینکه در پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی نخست باید به فکر ایجاد اشتغال باشیم، گفت: این تسهیلات ضمن داشتن توجیه اقتصادی باید به گونه ای به واحدها و افراد توانمند ارائه شود که در فعالیت تولیدی خود فرصت های ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کنند.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد ابراز داشت: باید تلاش کنیم تا زمانی که در سازمان فعالیت داریم یک نیروی موثر باشیم و اثر ماندگاری از خود بر جای گذاریم و از لحظه لحظه فرصتی که در اختیارمان قرار دارد برای جلب رضایت خداوند متعال، تعالی سازمان و ایجاد رضایتمندی مشتریان استفاده کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: