کد خبر: ۷۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - 24 July 2016
رئیس اتحادیه‌ آرایشگاه‌های مردانه تهران امروز باردیگر اعلام کرد که انجام آرایش‌های نامتعارف برای مردان از جمله مدل‌های موی سر همچون شیطان‌پرستی، برداشتن زیر ابرو، تتو، سولاریوم و خالکوبی غیرمجاز و ممنوع است.

مصطفی گواهی با تاکید بر این‌که اگر بازرسان این اتحادیه حتی متوجه انجام آرایش‌های غیرقانونی در واحدهای مسکونی شوند با آن برخورد خواهند کرد، گفت: دلیل انجام آرایش‌های غیرقانونی در واحدهای مسکونی منافع مالی زیادی است که برای برخی افراد به همراه دارد.

وی ادامه داد: در حالی که این واحدها مجوز ندارند و مسکونی هستند بعضاً با نام آرایشگران دست به انجام آرایش‌های غیرقانونی برای مردان می‌زنند، اما اگر بازرسان اتحادیه متوجه این موضوع شوند و یا گزارشی از سوی مردم صورت گیرد، پس از ورود بازرسان، به اماکن اطلاع داده و حکم قضایی در این رابطه اتخاذ خواهد شد که با برخوردهای قانونی همراه است. 

گواهی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به نحوه‌ برخورد با مدل‌های نامتعارفی که توسط برخی واحدهای آرایشگاهی انجام می‌شود، بیان کرد: به صورت کلی ما موافق محدود کردن مدل‌های مو نیستیم اما قطعا با مدل‌های نامتعارف از جمله مدل‌های شیطان‌پرستی برخورد می‌کنیم و آنها را نمی‌پذیریم، چرا که این اقدام خلاف است.

رییس اتحادیه‌ آرایشگاه‌های مردانه تهران افزود: در حال حاضر اگرچه در اولین ژورنال مو حدود 35 مدل مو تعریف شده در نظر گرفته شد، اما با این حال نمی‌توانیم مقابل سایر مدل‌هایی که در این ژورنال تعریف نشده و مشکلی از نظر ظاهری ندارند اقدامی انجام دهیم. اما قطعا در قبال مدل‌های موی نامتعارف ورود می‌کنیم و آنها را نمی‌پذیریم، چرا که خلاف مسائل تعریف شده و قوانین داخلی است.


کدام مدل مو برخورد قضایی دارد؟/ اولتیماتم به آرایشگاه‌های مردانه +تصاویر

کدام مدل مو برخورد قضایی دارد؟/ اولتیماتم به آرایشگاه‌های مردانه +تصاویر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: