کد خبر: ۷۶۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۳۰ تير ۱۳۹۵ - 20 July 2016
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه 42 میلیون نفر از جمعیت کشور زیرپوشش فعالیت های سازمان تامین اجتماعی هستند؛ گفت: این سازمان بدون بودجه دولت اداره می شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه 42 میلیون نفر از جمعیت کشور زیرپوشش فعالیت های سازمان تامین اجتماعی هستند؛ گفت: این سازمان بدون بودجه دولت اداره می شود.

به گزارش ایرنا سیدتقی نوربخش شامگاه سه شنبه در آیین بهره برداری از مرکز سی تی اسکن بیمارستان 17 شهریور آبادان افزود: پنج میلیون و 200 هزار نفر مستمری بگیر تامین اجتماعی هستند که امسال برای مستمری آنها 52 میلیارد ریال پرداخت می شود که این رقم یک و نیم برابر یارانه ای است که دولت از محل فروش نفت آن را تامین می کند. 

وی حقوق و مستمری بازنشستگان را ناکافی دانست و گفت:سازمان تأمین اجتماعی یک روز هم در تعهداتش در خصوص پرداخت مستمری تأخیر نداشته و این امر در راستای آرامش مستمری بگیران، کار بزرگی است. 

نوربخش در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته تامین اجتماعی، به خدمات درمانی این سازمان به بیمه شدگان اشاره کرد و افزود: در مراکز درمانی ملکی این سازمان، خدمات درمانی به صورت 100 در صد رایگان انجام می پذیرد. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به ساخت بیمارستان 160 تختخوابی جدید تامین اجتماعی آبادان با 20 هزار متر زیر بنا در زمینی به مساحت 35 هزار متر اشاره کرد و گفت:این بیمارستان با توجه به معماری خاص شهر آبادان طراحی و با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است. 

وی اظهارکرد:برای ساخت این بیمارستان که در دولت تدبیر و امید آغاز شده تاکنون 500 میلیارد ریال اختصاص یافته و قرار است در 11 ماه آینده به بهره برداری برسد. 

نوربخش گفت:با تکمیل و بهره برداری از بیمارستان جدید تامین اجتماعی، آبادان تنها شهرستان غیر مرکز استان خواهد بود که دو بیمارستان تامین در آن وجود دارد. 

وی افزود: بیمارستان 17 شهریور آبادان، پس از بهره برداری از بیمارستان جدید تامین اجتماعی، به بیمارستان تخصصی زنان و زایمان تبدیل خواهد شد. 

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، شهرستان های آبادان و خرمشهر را بواسطه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن در هشت سال دفاع مقدس شهرهای اسوه مقاومت توصیف کرد و بیان داشت: هر کاری که بتوانیم در این دو شهر انجام می دهیم. 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: