کد خبر: ۷۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۵ - 17 July 2016
نماگر بورس تهران امروز پس از ۳۲۶ واحد افزایش توانست کانال ۷۴ هزار واحدی را رد کند و در تراز ۷۴ هزار و ۱۹۴ واحدی به کار خود خاتمه دهد.
نماگر بورس تهران امروز پس از ۳۲۶ واحد افزایش توانست کانال ۷۴ هزار واحدی را رد کند و در تراز ۷۴ هزار و ۱۹۴ واحدی به کار خود خاتمه دهد.

به گزارش ایسنا، شاخص بورس اوراق بهادار تهران امروز از ابتدای باز شدن معاملات روند صعودی به خود گرفت به‌طوری که در نیم ساعت ابتدایی کانال ۷۴ هزار واحدی را رد کرد و با شیبی کاهنده به رشد خود ادامه داد.

ارزش معاملات امروز به بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۹۹ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۶۲ هزار و ۵۰۰ نوبت دادوستد بود.

نماد شرکت‌های گسترش نفت و گسترش پارسیان، پالایشگاه نفت بندرعباس و پالایشگاه نفت اصفهان به ترتیب با ۸۲، ۷۳ و ۵۴ واحد افزایش بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند و همچنین گروه مپنا، نفت و گاز پتروشیمی تامین و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ترتیب ۳۹، ۲۰ و ۱۷ واحد سعی کردند نمادگر بازار را به سمت پایین هدایت کنند.

پالایشگاه نفت تبریز، فرآورده‌های نسوز آذر، سرمایه‌گذاری آتیه دماوند جزو برترین تقاضاها و همچنین سرامیک‌های صنعتی اردکان جزو برترین عرضه‌های امروز بودند.

نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری سایپا، سرمایه‌گذاری صنعت نفت و پالایشگاه تبریز دارای بیشترین افزایش قیمت و نماد شرکت‌های الکتریک خودرو شرق، توسعه معادن روی ایران و صنایع جوشکاری یزد شاهد بیشترین قیمت پایانی در معاملات امروز بودند.

نماد معاملاتی شرکت‌های زامیاد، گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو، گروه سرمایه‌گذاری سایپا، ایران خودرو، کارخانجات قند قزوین و نورد و تولید قطعات فولادی امروز بازگشایی شدند و همچنین در پایان معاملات نماد شرکت‌های ماشین‌سازی نیرو محرکه، کشت و صنعت پیاذر، لیزینگ رایان سایپا، تراکتورسازی، رادیوتورایران، بانک کارآفرین، فولاد مبارکه اصفهان و گروه مپنا متوقف شدند.

آیفکس نیز امروز با ۱.۶ واحد افزایش به رقم ۷۷۲ واحد رسید. ارزش معاملات فرابورس به نزدیک ۸۰ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۲۷۴ میلیون و ۷۳۳ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۲۴ هزار و ۵۲۵ دادوستد بود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: