کد خبر: ۷۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۲۳ تير ۱۳۹۵ - 13 July 2016
در این نمایشگاه که بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای، کارگزاری‌ها، شرکت‌های تامین سرمایه و همچنین شرکت‌های تابع سازمان بورس حضور دارند، شرکت آسان پرداخت پرشین با نام تجاری "آپ" در طول نمایشگاه به ارایه خدمات خود می‌پردازد.
شرکت آسان پرداخت (آپ) در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه به ارایه خدمات می‌پردازد.

روابط عمومی آسان پرداخت (آپ) اعلام‌کرد: در این نمایشگاه که بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای، کارگزاری‌ها، شرکت‌های تامین سرمایه و همچنین شرکت‌های تابع سازمان بورس حضور دارند، شرکت آسان پرداخت پرشین با نام تجاری  "آپ" در طول نمایشگاه به ارایه خدمات خود می‌پردازد.

"آپ" به همراه دیگر شرکت‌های خدمات الکترونیک و بانکی در نمایشگاه، خدماتی همچون: پایانه‌های فروشگاهی POS، خدمات پرداخت موبایلی (#733*)، معرفی مزایای استفاده از پایانه‌های فروشگاهی"آپ"، معرفی مرکز پشتیبانی 24 ساعته و درگاه پرداخت‌های اینترنتی IPG خود را در غرفه شماره  ۴۰۲ مستقر در سالن شماره ۳۸ به مراجعه‌کنندگان داخلی و خارجی ارایه می‌کند.

همچنین کارشناسان حاضر در غرفه "آپ" برای معرفی و نصب اپلیکیشن آپ، کد دستوری #۷۳۳* و پاسخ به پرسش‌های متقاضیان پایانه‌های پرداخت فروشگاهی POS و همچنین ارایه خدمات درگاه‌های پرداخت اینترنتی IPG  پذیرای بازدیدکنندگان این نمایشگاه هستند.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست؛ این نمایشگاه توسط شرکت راهکار تجارت کوشا، با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در حال برگزاری است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: