کد خبر: ۷۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۵ - 11 July 2016
نتایج نظرسنجی جدید نشان می دهد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث رونق بازار مسکن آلمان خواهد شد.
نتایج نظرسنجی جدید نشان می دهد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا باعث رونق بازار مسکن آلمان خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه ،نتایج نظرسنجی که به تازگی انجام شده، نشان می دهد فعالان بازار مسکن آلمان انتظار دارند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا زمینه را برای افزایش قیمت مسکن در آلمان به ویژه در شهر فرانکفورت که مرکز مالی این کشور به حساب می آید، فراهم کند.

بر اساس این نظرسنجی که از بین بیش از 500 فعال بخش مسکن آلمان انجام شده، 57 درصد فکر می کنند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا اثرات مثبتی بر بخش مسکن آلمان خواهد داشت.

این درحالی است که بخش مسکن در آلمان در مقایسه با دیگر کشورهای مهم اروپایی عقب مانده بود.

بر اساس این گزارش،86 درصد سوال شوندگان پیش بینی می کنند قیمت مسکن به طور کلی در فرانکفورت افزایش خواهد یافت. 79 درصد نیز بر این باور هستند که قیمت ساختمان و دفاتر اداری به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

از زمانی که نتیجه این همه پرسی اعلام شده نام شماری از شهرهای بزرگ اروپایی برای جایگزینی لندن به عنوان پایتخت مالی اروپا مطرح شده است.

تا زمانی که انگلیس عضو اتحادیه اروپا بود مرکز مالی لندن ، دروازه ورود به بازار مالی و بازار مشترک اروپا بود. اما اکنون که این کشور از اتحادیه اروپا خارج شده است بعید به نظر می رسد این جایگاه را همچنان برای خود حفظ کند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: