کد خبر: ۷۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۱۵ تير ۱۳۹۵ - 05 July 2016
رییس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکنندگان وسائل الکترو مکانیکی تهران از بازدید و تعمیر رایگان آسانسورهای شهر تهران توسط متخصصان و تکنسین‌های این اتحادیه خبر داد.
رییس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکنندگان وسائل الکترو مکانیکی تهران از بازدید و تعمیر رایگان آسانسورهای شهر تهران توسط متخصصان و تکنسین‌های این اتحادیه خبر داد.

علی‌اکبر ایلخانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این اتحادیه ۵۰۰ عضو دارد که حدود ۳۰۰ نفر آنها جزو متخصصان و تکنسین‌ها در این حوزه هستند و براین اساس هر یک از شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که در فراخوان ثبت‌نام بازدید رایگان از آسانسورهای اماکن‌های مسکونی، تجاری و اداری در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و صنایع و تجهیزات وابسته مشمول این طرح می‌شوند. یکی از اهداف اجرای این طرح، تبلیغات و دیگری ارتقای مهارت‌های فنی حرفه‌ای آموزشگاه این اتحادیه است. همچنین می‌خواهیم تلفات در این زمینه کمتر شود.

وی افزود: براین اساس مالکان ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری دارای آسانسور در صورت تمایل با تکمیل فرم مربوطه این امکان را دارند تا آسانسورهای ساختمان‌شان به‌طور رایگان از سوی کارشناسان مورد تایید اتحادیه بازدید شود.

رییس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکنندگان وسائل الکترو مکانیکی تهران اظهار کرد: کارشناسان فنی و تخصصی اتحادیه پس از مراجعه به محل مورد نظر، اقدام به بازدید آسانسور، پله برقی یا بالابر کرده و همه قطعات آن را از نظر سلامت، ‌ ایمنی و استاندارد بررسی می‌کنند و به صاحب، مالک یا مدیر آن ساختمان برگه بازدید ممهور به مهر اتحادیه می‌دهند.

وی اضافه کرد: چنان‌چه دستگاه‌های بازدید شده دارای عیوب فنی باشند و یا از ایمنی، سلامت و استاندارد برخوردار نباشند به مالکان هشدارهای لازم داده ‌شده و در صورت موافقت مدیر یا مالک ساختمان، نسبت به تعویض و تعمیر دستگاه اقدام می‌شود.

به گزارش ایسنا، برخی از کارشناسان و دست‌اندرکاران این صنعت معتقدند که اجرای چنین طرحی با این وسعت و گستردگی، قابلیت اجرایی در شهر تهران را ندارد و با هدف تبلیغات برای این نمایشگاه صورت گرفته است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: